  • 11. Data: 2012-09-28 20:25:42
    Temat: Re: Zaproszenie do forum - forex
    Od: "jeremy" <j...@v...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:20442b98-072b-4c0e-a23f-b0b501fb8fb5@googlegrou
    ps.com...

    >Mnogość brokerów to i może jest ale zauważyłeś kolego, że żaden z naszych
    >"rodzimych" brokerów nie oferuje >przeciętnemu Kowalskiemu konta demo z
    >okresem "trwałości" dłuższym niż 3 miesiące i w którym oferowano by
    >mikroloty >umożliwiające grę na ryzyku 1% ?.

    poza tym co komu do tego, czy chce wtopic kasie na forexie, wgpw,
    totkulotku, przechlac czy po prostu wypieprzyc za plot
    moja broszka

  • 12. Data: 2012-09-28 21:02:08
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    jeremy wrote:

> [...]
    >
    > poza tym co komu do tego, czy chce wtopic kasie na forexie, wgpw,
    > totkulotku, przechlac czy po prostu wypieprzyc za plot

    Nic nie rozumiesz. Trwonisz majątek narodowy. Jesteś członkiem narodu i Twój
    majątek to nasz wspólny majątek. Ktoś na Tobie zarabia. To na pewno jakiś,
    złodziej pewnie z zagranicy. Po prostu Żyd. Państwo jest od tego by Cie
    uchronić od strat. Jak zarobisz to wszystko w porządku ale jak stracisz to
    wtedy państwo Ci odda straty. Powinno Ci pasować. Klientom AmberGold pasuje.
    To się nazywa solidarność społeczna. Państwo ma to Ci da. Tylko nie bądź
    zbyt dociekliwy i nie pytaj skąd ma.
    Państwo dba o Twoje bezpieczeństwo. Czy nosisz kalesony czy papier do dupy
    nie jest zbyt szorstki. Jak to w hodowli. Dba się o trzodę, gdzie nie gdzie
    nazywanej, z miłości, trzódką.

  • 13. Data: 2012-09-29 09:30:32
    Od: Marcin <f...@f...com>

    > poza tym co komu do tego, czy chce wtopic kasie na forexie, wgpw,
    > totkulotku, przechlac czy po prostu wypieprzyc za plot
    > moja broszka

    W Stanach sa instytucje ktore reguluja forex dla klientow detalicznych,
    US Commodity Future Trading Commission's (CFTC), tez National Futures
    Association (NFA), np maks dzwignia 1:50, w Japonii tez jest chyba maks
    1:50. W Polsce forex dla klientow detalicznych reguluje chyba KNF, ale
    nie wiem czy sa jakies regulacje, co do dzwigni to na pewno nie ma 1:50,
    ponoc maja wprowadzic jakies regulacje, np ze trzeba informowac klientow
    o tym jaki procent rachunkow mialo zyski/straty. Mogliby wprowadzic tez
    regulacje odnosnie konta demo, albo przynajmniej zalecenia.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 14. Data: 2012-09-29 22:27:00
    Od: "jeremy" <j...@v...pl>

    Użytkownik "Marcin" <f...@f...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > o tym jaki procent rachunkow mialo zyski/straty. Mogliby wprowadzic tez
    > regulacje odnosnie konta demo, albo przynajmniej zalecenia.

    ja bym wszystko regulowal gdybym byl u koryta

  • 15. Data: 2012-09-29 23:15:33
    Od: "jeremy" <j...@v...pl>

    jakas beznadzieja tutaj jade do salzjana

  • 16. Data: 2012-10-01 08:45:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-24 12:29, Maurycy Szydoniecki pisze:
    > Witam!

    (...)

    Gdybyś jednak nie upierał się przy forexie, to przypomnę, że od nastu
    lat działa pewne kafe giełdowe dostępne przez Polchat. FOP CAFE.
    Siedzimy tam sobie w dość nielicznym gronie, ale chętnie zobaczymy też
    nowe twarze.

    Obowiązują krawaty.

    --
    MN

  • 17. Data: 2012-10-02 14:29:59
    Od: Maurycy Szydoniecki <m...@g...com>

    On 1 Paź, 08:45, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > lat działa pewne kafe giełdowe dostępne przez Polchat. FOP CAFE.
    > Siedzimy tam sobie w dość nielicznym gronie, ale chętnie zobaczymy też

    Informacja na czasie, dziękuję. Forex zaczyna mnie drażnić długimi
    konsolidacjami i pomału przyglądam się giełdom amerykańskim.
    Zainstalowałem Sterling Pro Tradera i póki co uczę się to obsługiwać.

    Pewno do Was zajrzę.

  • 18. Data: 2012-10-02 22:00:49
    Od: Marcin <f...@f...com>

> [...]
    > konsolidacjami i pomału przyglądam się giełdom amerykańskim.
    > Zainstalowałem Sterling Pro Tradera i póki co uczę się to obsługiwać.

    Strona Sterling jest bardzo tajemnicza, wiesz moze jakie tam maja
    warunki zalozenia konta, jaki minimalny kapital, jakie oplaty?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 19. Data: 2012-10-02 22:52:51
    Od: "jeremy" <j...@v...pl>

    Użytkownik "Maurycy Szydoniecki" <m...@g...com> napisał

    "...Forex zaczyna mnie drażnić długimi
    konsolidacjami i pomału przyglądam się giełdom amerykańskim.."

    czlowieku o czym ty bredzisz...

    "...Zainstalowałem Sterling Pro Tradera i póki co uczę się to
    obsługiwać...."

    jasne

    "...Pewno do Was zajrzę....."

    wlasnie takich szukaja

  • 20. Data: 2012-10-02 22:54:42
    Od: "jeremy" <j...@v...pl>

    > Strona Sterling jest bardzo tajemnicza, wiesz moze jakie tam maja
    > warunki zalozenia konta, jaki minimalny kapital, jakie oplaty?
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    warunki sa swietne, kapital naprawde minimalny a oplaty niskie