  • 1. Data: 2012-09-24 12:29:01
    Temat: Zaproszenie do forum - forex
    Od: Maurycy Szydoniecki <m...@g...com>

    Witam!

    Z góry przepraszam, jeśli mój wpis nie jest zgodny z przyjętymi tu
    zasadami; nie znalazłem jednak regulaminu grupy.

    Od pewnego czasu obserwuję w Internecie, co się dzieje w zakresie
    rynku forex. Niestety, panuje niska kultura wypowiedzi, kłótnie,
    oczernianie, brak rzetelnej wiedzy itd. Wyzwoliło to u mnie potrzebę
    stworzenia miejsca, w którym będzie można rzeczowo podyskutować na
    tematy związane z foreksem, bez narażania się na nieprzyjemności.

    Wymyśliłem Klub Miłośników Rynku Forex i uruchomiłem forum. Wiem, że
    takich miejsc w sieci jest mnóstwo, ale nie są one do końca zgodne z
    moimi oczekiwaniami. Przede wszystkim moje forum nie będzie komercyjne
    - nie pojawią się na nim nachalne, płatne reklamy. Będzie także
    dostępne dla wszystkich, nie tylko członków danego serwisu. Nie będzie
    też obrażania innych użytkowników; forum jest moderowane, ale przede
    wszystkim pod kątem kultury wypowiedzi.

    Na razie forum jest bez użytkowników i bez wpisów. Po zarejestrowaniu
    można w panelu użytkownika wybrać indywidualne ustawienia, np. skórki.
    Ponieważ Klub jest dla Was, nie dla mnie, więc zapraszam wszystkich
    chętnych do rejestracji i czynnego uczestnictwa. Dopiero zaczynamy,
    więc liczę na Was i czekam na sugestie: co chcielibyście widzieć, co
    zmienić, jak dzielić wątki na kategorie czy tematy itp. Można też
    zarejestrować się i nie zaglądać - dostaniecie na maila informację,
    gdy forum ruszy pełną parą.

    Adres:
    http://forum.klubforex.edu.pl

    Ach, zapomniałbym... członkowie Klubu będą mogli otrzymać adres
    mailowy w formacie:
    t...@k...pl

  • 2. Data: 2012-09-25 08:25:51
    Temat: Re: Zaproszenie do forum - forex
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maurycy Szydoniecki" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam!

    Z góry przepraszam, jeśli mój wpis nie jest zgodny z przyjętymi tu
    zasadami; nie znalazłem jednak regulaminu grupy.
    #################################################

    Nie ma regulaminu bo nigdy nie było - to nie forum.
    Grupa dyskusyjna tym różni sie od forum:
    1. Nie jest moderowana
    2. Każdy może czytać i pisać newsy- nic do tego nie jest potrzebne.
    3. Nie ma rejestracji
    4. Nie można zmieniać, skracać, dopisywać i manipulować newsami (czyli
    informacją zamieszczaną na grupie dyskusyjnej - w przeciwieństwie do forum)
    5. Newsy pisane na grupę dyskudyjną mają charakter międzynarodowy
    To tylko niektóre różnice pomiedzy forum a grupą dyskusyjną. Wynika z nich
    jednoznacznie że forum wymyślono po to aby sterować przepływem informacji.

    pozdr
    -

  • 3. Data: 2012-09-25 08:35:53
    Od: "Janek" <j...@g...com>

    Użytkownik "Emeryt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednoznacznie że forum wymyślono po to aby sterować przepływem informacji.

    No i na grupie nie ma logowania więc można skopać trola.

  • 4. Data: 2012-09-27 18:44:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-24 12:29, Maurycy Szydoniecki pisze:

    > Wymyśliłem Klub Miłośników Rynku Forex i uruchomiłem forum.

    Miłośnik Forexu? To jakieś nowe określenie hazardzisty?
    Znam kilku zawodowców zarabiających na giełdzie. Żaden z nich nie jest
    miłośnikiem rynku. Mają wręcz obrzydzenie do tej roboty.

    --
    MN

  • 5. Data: 2012-09-27 20:27:18
    Od: a...@g...com

    > Miłośnik Forexu? To jakieś nowe określenie hazardzisty?
    > Znam kilku zawodowców zarabiających na giełdzie. Żaden z nich nie jest
    > miłośnikiem rynku. Mają wręcz obrzydzenie do tej roboty.

    A to ciekawe, dlaczego zarabianie powoduje u nich odruch obrzydzenia ? Powinno być
    chyba odwrotnie....

    P.S. Odnośnie tworzenia nowego forum zajmującego się forexem - pomysł całkowicie
    chybiony. Przy obecnej tendencji do zamierania ruchu na forach związanych z giełdą
    (patrz pl.biznes.wgpw) tworzenie następnego wydaje się bezsensowne .....

  • 6. Data: 2012-09-27 22:45:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 20:27, a...@g...com pisze:

    > A to ciekawe, dlaczego zarabianie powoduje u nich odruch obrzydzenia ? Powinno być
    chyba odwrotnie....

    Co w tym dziwnego? Robota jak każda inna. Myślisz, że stoczniowiec,
    mechanik czy dentysta kochają swoją robotę?

    --
    MN

  • 7. Data: 2012-09-27 23:44:31
    Od: "jeremy" <j...@v...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co w tym dziwnego? Robota jak każda inna. Myślisz, że stoczniowiec,
    > mechanik czy dentysta kochają swoją robotę?

    twoja robota to forex, czy forum ktore zakladasz?

  • 8. Data: 2012-09-28 08:48:21
    Od: Marcin <f...@f...com>

    > Adres:
    > http://forum.klubforex.edu.pl
    >
    > Ach, zapomniałbym... członkowie Klubu będą mogli otrzymać adres
    > mailowy w formacie:
    > t...@k...pl

    W Polsce wydaje sie ze jest moda na forex, mnostwo roznych platform,
    postawienie platformy na licencji dla klientow chyba niezbyt trudne,
    wszedzie reklamy, co jakis czas organizowane konkursy gieldowe. A to dla
    wiekszosci tylko hazard. Nawet nie wiem czy nie lepiej dla Kowalskiego
    do kasyna sie przejsc, wedlug statystyk kwartalnie traci 70-80%
    klientow, dlugoterminowo to praktycznie wiekszosc. W dobrych biurach
    maklerskich ograniczaja dostep do forexu dla osob niedoswiadczonych, z
    malym kapitalem, gdzie prawd. szybkiej straty jest duzo wieksze, a u nas
    wrecz odwrotnie, Kowalski, moze zalozyc konto u brokera i zaczac grac,
    juz od 100zl z dzwignia 300:1 like a pro ;-)

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-09-28 13:20:12
    Od: a...@g...com

    > a u nas wrecz odwrotnie, Kowalski, moze zalozyc konto u brokera i zaczac grac,
    > juz od 100zl z dzwignia 300:1 like a pro ;-)

    Mnogość brokerów to i może jest ale zauważyłeś kolego, że żaden z naszych "rodzimych"
    brokerów nie oferuje przeciętnemu Kowalskiemu konta demo z okresem "trwałości"
    dłuższym niż 3 miesiące i w którym oferowano by mikroloty umożliwiające grę na ryzyku
    1% ?.

    Endriu

  • 10. Data: 2012-09-28 13:33:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 23:44, jeremy pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:k42dtv$vn9$1@news.task.gda.pl...

    > twoja robota to forex, czy forum ktore zakladasz?

    Forum? Nie zakładam żadnego forum. Co za pomysł...

    --
    MN