  • 21. Data: 2012-10-06 14:11:08
    Temat: Re: Zaproszenie do forum - forex
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > W Stanach sa instytucje ktore reguluja forex dla klientow detalicznych,
    > US Commodity Future Trading Commission's (CFTC), tez National Futures
    > Association (NFA), np maks dzwignia 1:50, w Japonii tez jest chyba maks
    > 1:50. W Polsce forex dla klientow detalicznych reguluje chyba KNF, ale
    > nie wiem czy sa jakies regulacje, co do dzwigni to na pewno nie ma 1:50,
    > ponoc maja wprowadzic jakies regulacje, np ze trzeba informowac klientow
    > o tym jaki procent rachunkow mialo zyski/straty. Mogliby wprowadzic tez
    > regulacje odnosnie konta demo, albo przynajmniej zalecenia.

> [...]

    A u nas wmawia sie ze im wiekszy lewar tym lepiej. W rzeczywistosci lewar
    1:500 to blyskawiczna metoda wyczyszczenia portfela delikwentowi ...

    Miumiu

  • 22. Data: 2012-10-07 23:41:16
    Od: Marcin <f...@f...com>

    W dniu 2012-10-06 14:11, miumiu pisze:

    > A u nas wmawia sie ze im wiekszy lewar tym lepiej. W rzeczywistosci lewar
    > 1:500 to blyskawiczna metoda wyczyszczenia portfela delikwentowi ...
    >
    > Miumiu

    Nie jedyne metody czyszczenia, niedlugo rusza konkurs fx jednego z biur
    maklerskich, juz od 1000zl wejscie, reklamuja sie "liczy sie TYLKO
    refleks, bo dostaniesz tyle, na ile on Ci pozwoli". Zadnych informacji o
    ryzyku, wprowadzanie w blad ludzi, jakies pierdoly o szybkosci klikniec
    myszka i jeszcze naganianie ludzi cyklem szkolen.

    Marcin