  • 1. Data: 2003-12-16 13:10:32
    Temat: Zamykanie rachunku a stara karta
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    W zwiazku z zamykaniem konta w PKOBP, do ktorego nie mam aktywnej karty,
    pani stanowczo zada oddania starej, niewaznej juz karty. Czy slusznie?

    M.

  • 2. Data: 2003-12-16 13:57:32
    Temat: Re: Zamykanie rachunku a stara karta
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl> napisała:

    > W zwiazku z zamykaniem konta w PKOBP, do ktorego nie mam aktywnej karty,
    > pani stanowczo zada oddania starej, niewaznej juz karty. Czy slusznie?
    Mają do tego prawo - karta jest własnością banku (co zresztą jest
    zazwyczaj na niej napisane)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-12-16 14:01:12
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Mają do tego prawo - karta jest własnością banku (co zresztą jest
    > zazwyczaj na niej napisane)

    A co jezeli karta po utracie waznosci zostala zniszczona przez klienta??

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2003-12-16 14:17:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 16 Dec 2003 14:10:32 +0100, Michal Sawicki
    <m...@i...pw.edu.pl> wrote:

    >W zwiazku z zamykaniem konta w PKOBP, do ktorego nie mam aktywnej karty,
    >pani stanowczo zada oddania starej, niewaznej juz karty. Czy slusznie?

    Zapytaj na podstawie jakiego punktu umowy masz taki obowiązek.
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-12-16 14:33:32
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    it.pw.edu.pl...
    > W zwiazku z zamykaniem konta w PKOBP, do ktorego nie mam aktywnej karty,
    > pani stanowczo zada oddania starej, niewaznej juz karty. Czy slusznie?

    mozna powiedziec, ze karta jest zniszczona
    podadza odpowiedni swistek (jak przy czekach), podpiszesz i po sprawie
    sprawdzone

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 6. Data: 2003-12-16 18:29:01
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Dec 2003 15:33:32 +0100,
    osoba podpisana: Karolcia <c...@p...onet.pl>
    napisała:

> [...]
    >>
    > mozna powiedziec, ze karta jest zniszczona
    > podadza odpowiedni swistek (jak przy czekach), podpiszesz i po sprawie
    Moją pogryzłpies. Aż się pani pytała, czy nic mu po tym nie było :-)
    KJ

    --
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 7. Data: 2003-12-16 22:06:58
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisała:

    > A co jezeli karta po utracie waznosci zostala zniszczona przez klienta??
    To klient jej nie odda :-)
    Ja swoją też "zgubiłem" po utracie ważności

  • 8. Data: 2003-12-17 08:35:29
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moją pogryzłpies. Aż się pani pytała, czy nic mu po tym nie było :-)
    > KJ

    a nie było??
    :)