  • 1. Data: 2003-12-16 11:44:06
    Temat: Kredyt w PKO BP - ich mentalność...
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Cześć,

    Komitet kredytowy przyznał mi kredyt w wysokości 200.000 zł
    na Wibor S-3M + 1,5pp. W dniu dzisiejszym to jest 6,65 z PLN.
    Jestem zadowolony i pojechałem dzisiaj z żoną i dzieckiem
    podpisać umowę. Wcześniej wyjaśniałem wątpliwości z pewną miłą
    Panią, która jednak wprowadziła mnie w błąd. W końcu nie podpisałem
    umowy i szlag mnie trafił. Oto dlaczego:

    Zobowiązałem się w celu lepszego potraktowania mnie do tego,
    że przeniosę pieniądze z mBanku do Inteligo (PKO w końcu, nie?).
    A okazało się, że mam przenieść rachunek firmowy (DG) - a środki
    z mBanku na ich świetne SUPERKONTO (oprocentowane na 0,1%).
    Powiedziałem, że absolutnie się na to nie zgadzam, bo to ogranicza
    moją swobodę prowadzenia działalności gospodarczej, a kasy
    z mBanku nie dam na SUPERKONTO z oczywistych względów. To ostatnie,
    zresztą, traktuję jako zło konieczne, niezbędne do spłacania rat
    kredytu. Na to pani naczelnik powiedziała mi, że im zależy, żeby
    te konta były używane. I tu jest clue sprawy: Oni sobie przy okazji
    dawania kredytów robią statystyki na tych swoich starych, zwykłych
    marmurowych kontach. Inteligo traktują jako coś obcego i to dla
    pracowników w kredytówce temat nieznany. Aż dziw bierze, że wciąż
    nie ma połączenia funkcjonalności tych dwóch ofert. Samo zakładanie
    konta zajęło mi wczoraj 1,5 godziny, przy 4-ech osobach przede mną.
    Już dawno zapomniałem, jak to jest w marmurach. Nie na darmo mówią,
    że PKO BP - to bank dla emerytów.

    Ostatecznie mają się nad tym zastanowić i na specjalnie zwołanym
    zebraniu mają ustlić. Ciekaw jestem, czy się uda. Dam znać.

    Tak na marginesie, to dostałem pozytywne odpowiedzi z 4-ech banków,
    u których ubiegałem się o kredyt. Wybrałem PKO - bo dało mi najlepszą
    ofertę.

    Pzdr,
    Bam

  • 2. Data: 2003-12-16 11:53:27
    Temat: Re: Kredyt w PKO BP - ich mentalność...
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    W sumi niestety piszesz prawde. To ze posiadam od lat konto w PKO BP
    okazalo sie niewystarczajace dla Inteligo do przynania mi lepszego
    debetu. A na dodatek faktycznie nic nie wynika z tego ze PKO BP zakupilo
    Inteligo.

    Co do banku dla emerytow, to tu sie nie zgodze. Wszystko jednak zalezy
    od Naczelnika oddzialu, i pracownikow. Pewnego razu zmuszony bylem
    zalatwic cos w oddziale innym niz glowny w Gdansku i okazalo sie o
    dziwo, iz nie dosc ze zalatwilem wszystko szybciutko, to jeszcze dobrze
    doradzili i byli bardzo mili. wyszedlem z tego oddzialu w ciezkim szoku
    bo bylem przygotowany na comiesieczna batalie z urzedasami zza lady a tu
    poszlo wszystko szybko i sprawnie i milo...panie sie usmiechaly
    doradzaly, tlumaczyly opcje....

    tak wiec moja rada...moze znalezc inny oddzial w poblizu i sprubowac?

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-16 12:01:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Zobowiązałem się w celu lepszego potraktowania mnie do tego,
    > że przeniosę pieniądze z mBanku do Inteligo (PKO w końcu, nie?).
    /ciach/

    W umowie kredytowej masz zapis o obowiązku przeniesienia konta do DG do PKO
    BP oraz o obowiązku założenia Superkonta? Tam też masz zapis, że konkretne
    warunki kredytu uzależnione są od posiadania u nich konta? Coś mi się nie
    chce wierzyć. A jeżeli nie ma tego w umowie, to wyślij ich na drzewo. Masz
    umowę o kredyt z konkretnymi warunkami. Podpisujesz ją i żadnego konta nie
    zakładasz. Amen ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-12-16 12:04:10
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

> [...]
    > umowę o kredyt z konkretnymi warunkami. Podpisujesz ją i żadnego konta nie

    Tru, mi sie widzi ze jakas nadgorliwa pani naczelnik chce sie wykazac i
    tyle.

  • 5. Data: 2003-12-16 12:07:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Tru, mi sie widzi ze jakas nadgorliwa pani naczelnik chce sie wykazac i
    > tyle.

    I dlatego należy umowę podpisać, a Pani Naczelnik powiedzieć, że jej bank
    oferuje konta, których warunki są niekonkurencyjne i przez to dla Ciebie
    nieakceptowalne ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-12-16 12:18:36
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > I dlatego należy umowę podpisać, a Pani Naczelnik powiedzieć, że jej bank
    > oferuje konta, których warunki są niekonkurencyjne i przez to dla Ciebie
    > nieakceptowalne ;-)))))

    W Polsce jak to w Polsce najwiecej utrudnien spowodowanych jest przez
    czynnik ludzki, jak nie pasozyty urzednicy, to panie naczelnik brrrrrr

  • 7. Data: 2003-12-16 12:47:51
    Temat: Odp: Kredyt w PKO BP - ich mentalność...
    Od: "Smerf" <s...@p...onet.pl>

    Ja mam konto DG oraz lokaty oszczednosciowe w PKO BP w trakcie strania sie o
    kredyt pytałem się Pani czy jestem VIP'em i czy mnie potraktuja specjalnie a
    Pani na to, ze konto firmowe nie ma żadnego wpływu na moje osobiste stosunki
    z bankiem i ze owszem potraktuje mnie lepiej (prowizja spadnie do 1,5%) ale
    oczywiscie musze miec konto osobiste.

    Tak wiec ile Pań tyle wrsji wydarzen ;)

    Smerf

    Ps. Anyway, biorę w pko