  • 1. Data: 2003-12-16 11:22:12
    Temat: BZ WBK - nie zdjęta blokada z KK - interweniować?
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    pierwszy raz spotkałem się z tym, że po tym, jak dana transakcja została
    uwidoczniona w historii (więc jak rozumiem rozliczona) nie zniknęła blokada
    na tą sumę.
    Czy to (do pewnego stopnia) normalne czy też już zacząć drążyć temat w
    banku?

    Transakcja miała miejsce 13 grudnia, zaksięgowana 15-tego. Okres
    rozliczeniowy skończy się 25-tego.

    Pozdrawiam,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 2. Data: 2003-12-16 11:29:17
    Temat: Re: BZ WBK - nie zdjęta blokada z KK - interweniować?
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    TeeS <y...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > pierwszy raz spotkałem się z tym, że po tym, jak dana transakcja
    > została uwidoczniona w historii (więc jak rozumiem rozliczona) nie
    > zniknęła blokada na tą sumę.

    Bywa ;) Ale spotkałem się z czymś takim w wyniku usterki, a nie celowego
    działania.

    > Czy to (do pewnego stopnia) normalne czy też już zacząć drążyć temat w
    > banku?

    Normalne nie jest - zdjęcie blokady i rozliczenie obciążenia powinny
    nastąpić jednocześnie (przynajmniej tego samego dnia). Ale nie zarzekam się,
    bo nie wiem czy BZWBK nie ma jakoś inaczej...
    Zerknij do regulaminu i sprawdź, co tam napisali. Jak zrobili błąd, to
    odezwij się do nich.

    > Transakcja miała miejsce 13 grudnia, zaksięgowana 15-tego. Okres
    > rozliczeniowy skończy się 25-tego.

    A na jaki okres jest zakładana blokada (vide regulamin)?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-12-16 11:35:10
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    > banku?
    >
    > Transakcja miała miejsce 13 grudnia, zaksięgowana 15-tego. Okres

    Miałem takie coś. Na infolinii zglaszasz i bez problemu blokade zdejmują
    MM

  • 4. Data: 2003-12-16 14:01:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "TeeS" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pierwszy raz spotkałem się z tym, że po tym, jak dana transakcja została
    > uwidoczniona w historii (więc jak rozumiem rozliczona) nie zniknęła
    blokada
    > na tą sumę.

    Mnie to już nie dziwi po zakupach paliwa na stacjach Neste. W ogóle tam się
    cuda dzieją...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-12-16 14:20:58
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:brmql7$si9$1@news.onet.pl...

    > Miałem takie coś. Na infolinii zglaszasz i bez problemu blokade zdejmują
    > MM

    Tak dokładnie było: telefon, podałem numer karty, hasło itd. Kobieta
    postukał w komputer i powiedziała że blokady już nie ma.
    Kurcze, a miałem chęć się wyluzować z BZWBK - a tu chyba jednak będę chciał
    zostać ;-)

    pzdr i dzięki za pomoc,

  • 6. Data: 2003-12-17 06:47:34
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mnie to już nie dziwi po zakupach paliwa na stacjach Neste. W ogóle tam
    się
    > cuda dzieją...

    Od 3 lat tankuje paliwo na Neste (okolo 80% zatankowanego paliwa w ogole).
    Zawsze place kredytowka BZWBK i nigdy zadnych problemow.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret