  • 1. Data: 2003-12-16 09:54:45
    Temat: Visa Classic Nova Raiffeisen Banku
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Właśnie dostałem mail od BOK Raiffeisen w którym pytałem o opłatę za
    przewalutowanie transakcji zawieranych za granicą (optional issue fee) i
    Pani twierdzi, że nie ma u nich opłaty. Tym niemniej na ich stronach
    internetowych nie ma pozycji za wypłatę gotówki w bankomacie co może
    sugerować opłatę 3%(min 7 PLN) (
    http://www.raiffeisen.pl/1d75513ee9c9ab8426cea7dd234
    4989e ), natomiast
    Pani BOK twierdzi, że jest to dziesięć złotych. Czy ktoś może orintuje
    sie jak to u nich jest z tym przewalutowaniem?

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać damie wódki?
    To czysty spirytus.