  • 11. Data: 2002-02-06 12:12:31
    Temat: Re: Zamykac - nie zamykac?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Tako rzecze <n...@p...onet.pl> :
    > [...]
    >
    >   Cholernie mi się przyda w przypadku potrzeby wpłacenia/wypłacenia
    > gotówki w kasie 8->

    a tym nie wspominałaś:)
    to zdaj karty i przerób na bierzący rachunek

  • 12. Data: 2002-02-06 12:17:12
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > za granicą polski, zachodnią oczywiście:)))
    > niemcy, francja, anglia, itd.

    A po co?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 13. Data: 2002-02-06 12:21:30
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > A po co?

    bo jeżeli trzeba płącić podatek od odsetek to lepiej płacić im oni przynajmniej
    rozsądnie go wykorzystają.

  • 14. Data: 2002-02-06 12:25:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 06, 2002 at 01:21:30PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > bo jeżeli trzeba płącić podatek od odsetek to lepiej płacić im oni przynajmniej
    > rozsądnie go wykorzystają.

    A jaka roznica czy za moje odsetki jezdzi Helmut czy Guzowaty?

    Nie, nie jestem przedstawicielem LPR czy innej samoobrony.

    A tak przy okazji - nie jestem mimo wszystko pewien czy oplaty za
    granica nie beda wyzsze niz loklanie.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-02-06 12:37:24
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > bo jeżeli trzeba płącić podatek od odsetek to lepiej płacić im oni
    przynajmniej
    > rozsądnie go wykorzystają.

    A dlaczego mam dawac % jakims tam Helmutom? Poza tym i tak chyba bym na tym
    gorzej wyszedl niz w naszym banku. Co jak co, ale jak mam placic podatek, to
    juz wole w swoim kraju ;-P Przynajmniej wiem kogo w ten sposob utrzymuje :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 16. Data: 2002-02-06 13:46:08
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > juz wole w swoim kraju ;-P Przynajmniej wiem kogo w ten sposob utrzymuje
    :)

    To wcale nie jest śmieszne
    http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1075
    867&M=WY

    Jak się czyta takie historie jak ta powyżej to się poważnie zastanawiam co
    ja tu Ku*&^%$ jeszcze robię :(
    Kamil
    c...@h...pl

  • 17. Data: 2002-02-06 14:03:58
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
> [...]
    5867&M=WY
    >Jak się czyta takie historie jak ta powyżej to się poważnie zastanawiam co

    Ciezko sie z Toba nie zgodzic. Ehhh...

    P.S. Bez HTML plizzz

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 18. Data: 2002-02-06 14:12:50
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    > P.S. Bez HTML plizzz

    To tak, żeby link był nie pocięty :)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 19. Data: 2002-02-06 14:23:04
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    zamknij E+ i zostaw sobei rachunek biezacy ...w pekaosa % liche :) ale masz
    rachunek na ktory jakby co mozesz przelac forse z mbanku i ja wyplacici za
    darmo w kasie ..podbnie wplaty jak robisz je rzadko to za jednorazwy przelew
    mozna zaplacic .....

  • 20. Data: 2002-02-06 16:58:17
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A jaka roznica czy za moje odsetki jezdzi Helmut czy Guzowaty?
    >
    > Nie, nie jestem przedstawicielem LPR czy innej samoobrony.

    Lepper się znalazł, patriota, to nie miejsce na patriotów.

    "polska nein, europa ja"