  • Data: 2002-02-04 09:38:57
    Temat: Re: Zamkniecie konta Inteligo :))
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a3kkkp$gq3$3@news.onet.pl...
    > Uzytkownik "Dentarg" <...@i...com> napisal w wiadomosci
    > Prawnik niech idzie jeszcze sie poduczyc.
    > Do momentu rozwiazania umowy cennik jak najbardziej obowiazuje!
    > Blokada rachunku nie oznacza zakonczenia pobierania oplat.

    Z tym, ze koledze zapewne chodzilo o prowizje wedlug starego TOiP. Wedlug
    nowego nie maja prawa pobrac jezeli wypowiadam im umowe, co jest
    jednoznaczne z odrzuceniem proponowanych zmian. Rachunek moga mi zamknac
    fizycznie nawet po pol roki (parz Citi), ale wg. nowego prawa bankowego
    musza stosowac stare oplaty.
    Mav
    no SiG