  • Data: 2003-03-06 18:39:20
    Temat: Re: Zamknięcie Eurokonta...
    Od: "Rufius" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cze
    To przede wszystkim sposób na wyprzedzenie konkurencji. Zjawisko synergii
    poytowej czyli łączenia produktów bank z innymi okołobankowymi jest ogólnie
    powszechne.
    Wszyscy dobrze wiedzą że banki internetowe nie mogą działać za darmo i już
    zaczęły wprowadzać dodatkowe ukryte opłaty.Pozostałe banki odchodząc od
    jednej wystandaryzowanej opłaty za rachunek próbują stworzyć złudzenie
    atrakcyjności.W Pekao SA przynajmniej masz przejrzystść i wiesz za co
    płacisz.
    Poza tym oferta do Eurokonta którą nazywają Pakiet Pomocny to ubezp typu
    assistance którego wartość przewyższa wielokrotnie opłatę za prow rachunku.
    Jak ci zaleje mieszkanie i zabulisz 300 złotych to zrozumiesz dlaczego warto
    zapłacić za rach w ktrym sam wybierasz usługi z kótrych korzystasz.

    Pozdr Rufius