  • 1. Data: 2004-04-07 07:34:29
    Temat: Założeniu agencji PKO
    Od: j...@p...onet.pl

    Myślę o założeniu agencji PKO na moim osiedlu. Ktoś coś wie na ten temat?

  • 2. Data: 2004-04-07 16:34:57
    Temat: Re: Założeniu agencji PKO
    Od: "asklepios" <a...@p...onet.pl>

    zapomnij stary
    tyle formalności do załatwienia, że rzygać się chce
    później już tylko co trzy miechy ZUS i US o niezaleganiu oraz zaświadczenie
    o osiągniętym dochodzie,
    jeśli nie masz to książka przychodów do wglądu
    życzę powodzenia
    PS. o szybach kuloodpornych i atestowanych alarmach i zamkach nie wspominam

    Marcin

  • 3. Data: 2004-04-07 16:37:23
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-07 09:34, Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:
    > Myślę o założeniu agencji PKO na moim osiedlu. Ktoś coś wie na ten temat?

    Jak już się namyślisz, to najlepiej będzie zapytać u źródła, czyli w
    najbliższym oddziale PKO.

  • 4. Data: 2004-04-07 16:51:36
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj asklepios,

    W Twoim liście datowanym 7 kwietnia 2004 (18:34:57) można przeczytać:

    > zapomnij stary
    [...]
    > PS. o szybach kuloodpornych i atestowanych alarmach i zamkach nie wspominam

    To może jednak wspomnij coś więcej bo chyba nieco przesadzasz. Albo
    tak drastycznie różni się to w zależności od regionu. Znam agencje bez
    kuloodpornych szyb, żadnych alarmów i atestowanych zamków. Żyje od
    paru lat i ma się dobrze.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Goodbye cruel world
    I'm leaving you today"

  • 5. Data: 2004-04-07 18:17:07
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    wizardx12 <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak już się namyślisz, to najlepiej będzie zapytać u źródła, czyli w
    > najbliższym oddziale PKO.

    Obawiam się, że oddział będzie mało wiedział.
    Lepiej zadzwoń do centrali.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 6. Data: 2004-04-07 18:23:50
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-07 20:17, Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > Obawiam się, że oddział będzie mało wiedział.
    > Lepiej zadzwoń do centrali.

    Nie sądzę. W centrali jak przez przypadek uda mu się dodzwonić do
    właściwej osoby (o ile się nie zniechęci po pierwszych dziesięciu
    nietrafionych) to tak mu namotają, że facet zacznie się zastanawiać czy
    nie lepiej założyć agencję ale towarzyską :)

  • 7. Data: 2004-04-07 18:37:11
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    wizardx12 <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > nietrafionych) to tak mu namotają, że facet zacznie się zastanawiać
    > czy nie lepiej założyć agencję ale towarzyską :)

    Obawiam się że oddział i tak odeśle do centrali. Jeśli już pytać kogoś
    żywego, to jakąś agencję :)

  • 8. Data: 2004-04-07 21:30:33
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr Grzegorz Skowroński napisał:
    > Obawiam się że oddział i tak odeśle do centrali. Jeśli już pytać kogoś
    > żywego, to jakąś agencję :)

    I myślisz, że będą chcieli udzielać informacji (ewentualnej) przyszłej
    konkurencji? :)

    K.

  • 9. Data: 2004-04-07 21:40:21
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:

    > I myślisz, że będą chcieli udzielać informacji (ewentualnej) przyszłej
    > konkurencji? :)

    Skierować do właściwej osoby/działu chyba mogą? :)