    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakladanie konta Inteligo w oddziale PKO BP
    Date: Wed, 13 Oct 2004 13:32:50 +0200

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> writes:

    > Ech komuna.

    Komuna??? Używasz tego określenia jako epitetu dowolnego zastosowania?
    Co ma wspólnego fakt, że inteligo jest bankiem z dostępem
    internetowo-telefonicznym a nie oddziałowym, z ustrojem polegającym na
    braku własności prywatnej?

    > Debile mogliby zakladac konta od reki i potem przysylac
    > poczta karty. Na dobra sprawe mogliby spokojnie wydawac w oddziale od
    > razu pierwsza karte kodow, a dosylac tylko VE. Zaoszczedziliby kupe
    > kasy i zwiekszyli liczbe klientow.

    Te dane o zaoszczędzeniu kupy kasy i zwiększeniu liczby klientów to
    masz czymś podparte?

    Nie znam tu żadnych szczegółowych uwarunkowań ale wiele sobie
    wyobrażam. Wiesz może np. ile kosztowałoby przeszkolenie pracowników
    PKO by umieli otwierać konta inteligo, ile zaopatrzenie oddziałów w
    karty kodów, ile prowizja dla oddziałów za wykonanie tej usługi, ile
    stworzenie i wdrożenie oprogramowania które by im na to pozwalało, ile
    przeszkolenie konsultantów call-centre do aktywowania kont założonych
    w ten sposób, ile obsługa reklamacji związanych z niewłaściwą obsługą
    w oddziale, itp itd... ? Ja nie wiem. Nawet jeśli wyszłoby to na plus
    to pojawia się pytanie, czy lepiej poświęcić czas i środki akurat na
    to, czy może na jakąś inną usługę (bo ja wiem, wolałbyś np. móc
    zakładać konto w oddziale a nie mieć możliwości kupowania obligacji?)

    Zresztą, jeśli masz jakiś porządny biznes-plan z rozliczeniem kosztów
    i zysków, to może się zgłość do inteligo...