  • 1. Data: 2004-02-24 11:25:12
    Temat: Zagraniczny przelew do INTELIGO - zalosne!
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    Wczoraj moj znajomy Holender o 11 rano zrobil 2 przelewy w NL.
    Obydwa wire transfer do Polski, do PKO BP

    1-szy na firmowy rachunek jego firmy w oddziale PKO BP w malenkiej
    miejscowosci w PL.
    2-gi na moj osobisty rachunek w PKO BP/Inteligo.

    1-szy doszedl dzisiaj a co jeszcze ciekawsze, czesto dochodzi tego
    samego dnia, ok. godz. 18.00

    2-i lata gdzies w ukladzie slonecznym. Dzwonilem do anty-konsultantow
    z Inteligo i wg nich przelew dojdzie minimum po 5 dniach!

    Sie pytam co to za dziadostwo!? Rece opadaja... przeciez Inteligo to
    PKO BP...

    pzdr.

  • 2. Data: 2004-02-24 11:26:36
    Temat: Re: Zagraniczny przelew do INTELIGO - zalosne!
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik kobartek napisał:

    > Sie pytam co to za dziadostwo!? Rece opadaja... przeciez Inteligo to
    > PKO BP...
    >
    > pzdr.

    rece to opadaja jak sie czyta takie glupoty

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-02-24 11:46:38
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    On Tue, 24 Feb 2004 12:26:36 +0100, GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>
    wrote:

    >rece to opadaja jak sie czyta takie glupoty

    czyzby?

    tak robie wlaty na inteligo:

    PKO BP S.A.
    xxxxx xxxxxxxxxxxxxx
    50 1020 etc.

    mnie jako klienta nie obchodzi ze maja inna oferte, inna baze danych,
    to wlasnosc tego samego banku i niech do cholery robia co do nich
    nalezy...

  • 4. Data: 2004-02-24 11:52:03
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik kobartek napisał:

    > mnie jako klienta nie obchodzi ze maja inna oferte, inna baze danych,
    > to wlasnosc tego samego banku i niech do cholery robia co do nich
    > nalezy...

    widocznie Banku nie obchdzi ze ciebie nie obchodzi.

    a tak abstrakujac, to gdybym posiadal np syrenke i ferrari, to ty
    jezdzac np moja syrenka bedziesz wymagal zeby jezdzila jak moje ferrari
    bo ma tego samego wlasciciela??

  • 5. Data: 2004-02-24 12:06:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Skandalem juz jest, ze nie mozna wyplacac gotowki z Inteligo
    > w kasie PKO BP.

    Jak nie jak tak ;-) ? Fakt, że za pomocą karty, ale można.

    >Ale juz wplacac i to bez oplat czemu nie, nawet widac
    > saldo... Zalosne.

    Co tu żałosnego? To chyba dobrze, nie?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-02-24 12:06:14
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    On Tue, 24 Feb 2004 12:52:03 +0100, GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>
    wrote:

> [...]
    >
    >a tak abstrakujac, to gdybym posiadal np syrenke i ferrari, to ty
    >jezdzac np moja syrenka bedziesz wymagal zeby jezdzila jak moje ferrari

    Chlopie pieprzysz jak konsultant inteligo w przerwie na kawie.
    To ten sam bank. Zadnego klienta nie ochodzi, ze jeden sie sprzedal
    drugiemu. Skandalem juz jest, ze nie mozna wyplacac gotowki z Inteligo
    w kasie PKO BP. Ale juz wplacac i to bez oplat czemu nie, nawet widac
    saldo... Zalosne. Przejdz sie do pierwszego lepszego oddzialu i popros
    tez o zalozenie rachunku np. firmowego. Nie zaloza Ci go jako stare
    PKO tylko beda Ci wciskac firmowy Inteligo bo maja takie wytyczne i
    zmiany w ofercie. Syf i mogila.

    EOT

  • 7. Data: 2004-02-24 12:06:21
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

> [...]

    > tez o zalozenie rachunku np. firmowego. Nie zaloza Ci go jako stare
    > PKO tylko beda Ci wciskac firmowy Inteligo bo maja takie wytyczne i

    zmien bank a nie pieprzysz jak potluczony.

  • 8. Data: 2004-02-24 12:31:17
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > tez o zalozenie rachunku np. firmowego. Nie zaloza Ci go jako stare
    > PKO tylko beda Ci wciskac firmowy Inteligo bo maja takie wytyczne i

    Mam propozycję. Jeśli masz konto w mbanku, to idź do BRE i powiedz że
    to ten sam bank więc chcesz (np.) rozliczać wpłaty kontrahentów na
    subkontach. No i oczywiście wpłacać i wypłacać w kasie.

  • 9. Data: 2004-02-24 13:07:57
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87hdxghd62.fsf@cauchy.softax.local...
    > Mam propozycję. Jeśli masz konto w mbanku, to idź do BRE i powiedz że
    > to ten sam bank więc chcesz (np.) rozliczać wpłaty kontrahentów na
    > subkontach. No i oczywiście wpłacać i wypłacać w kasie.

    albo niech idzie do IDEI reklamować, ze nie moze wyslac smsa z telefonu
    stacjonarnego ;))))

  • 10. Data: 2004-02-24 14:56:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "kobartek" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > w kasie PKO BP. Ale juz wplacac i to bez oplat czemu nie, nawet widac
    > saldo...

    Bzdura. To odnośnie salda.

    --
    Pozdrawiam,