  • 11. Data: 2004-04-21 10:33:12
    Temat: Re: Zabity przez scoring
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Gim dnia 2004-04-21 10:02 napisał(a) co następuje:

    > Jak dobrze patrzę na ich tabelę oprocentowania to stopa dla wkładu lekko
    > powyżej 20% jest 9%. Bardzo drogo.

    Niestety - GE BM lubi DUŻO zarabiać na widełkach kursowych, więc oferta
    w PLN jest "zaporowa" - by klienci wybierali waluty... I mamią Cię przed
    podpisaniem umowy, że kurs walut jest ustalany (raz w miesiąciu-potem
    indeksowany kursem średnim NBP) na podstawie kwotowań pięciu
    największych banków na rynku (nawet podają, których). Tylko jak się
    dobrze przyjrzysz - to ich kurs jest zawsze wyższy od kursów w tych
    bankach - co jednak nie przeszkadza "konsultantom" wmawiać, że jest to
    średnia kursów tych pięciu banków (eh, szkoda, że nie miałem dyktafonu).

    Cóż, jeśli masz "nóż na gardle", to dobrze wiedzieć, że _ostatecznie_
    możesz wziąć kredyt w GE BM. Ale najpierw poszukaj tańszych ofert...

    Marek

  • 12. Data: 2004-04-21 11:53:10
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ciach:-)
    >
    > Jezeli Krakow to polecam BPH PBK - Pani od kredytow os. fizycznych jest
    > niesamowita;-)

    Jest tylko jedna na cały Kraków? To rzeczywiście musi być niesamowita ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-04-21 15:40:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Apr 2004 11:14:17 +0200, w <408639f6$2@news.home.net.pl>, "Gim"
    <g...@n...pl> napisał(-a):

    > Sytuacja robi mi się poważna.

    No to teraz wiesz dlaczego zamężni mają większą wiarygodność kredytową.
    Czy komuś żona pozwoliłaby budować dom ZANIM będzie miał kredyt? ;>>

  • 14. Data: 2004-04-21 18:24:39
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

    > GE Capital Bank daje małe kredyty na małe towary
    Maly kredyt na 400 000 (ciagnik siodlowy)
    czy ty sie Kulczyk przypadkiem nie nazywasz?

    pzdr
    Patyk

  • 15. Data: 2004-04-21 20:22:48
    Od: "Gim" <g...@n...pl>

    > Sytuacja robi mi się poważna.

    No to teraz wiesz dlaczego zamężni mają większą wiarygodność kredytową.
    Czy komuś żona pozwoliłaby budować dom ZANIM będzie miał kredyt? ;>>

    Jak wspominałem, chodzi o zakup mieszkania od developera i nie wydaje mi
    się, żeby Twój sarkazm był uzasadniony. Zanim podpisałem umowę w dwóch
    bankach potwierdzono mi zdolność kredytową. A że to nie to samo? Kredytu
    hipotecznego nie da się wziąć "tak na próbę".

    Pozdrawiam
    GiM

  • 16. Data: 2004-04-21 21:35:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Gim napisał:
    > No to teraz wiesz dlaczego zamężni mają większą wiarygodność kredytową.
    > Czy komuś żona pozwoliłaby budować dom ZANIM będzie miał kredyt? ;>>

    Nie, po prostu większa rodzina, większy majątek (matki ojca, żony,
    teściów). Jest więc kogo można podżyrować (na kim żerować? ;-) a potem
    ścigać i ściągać zeń spłatę...

    K.

  • 17. Data: 2004-04-22 10:50:27
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest tylko jedna na cały Kraków? To rzeczywiście musi być niesamowita ;]
    Nie napisalem, ze jedna... A jest niesamowita i bardzo polecam (nawet w
    celach podyskutowania o warunkach kredytu:-).

    Pozdrawiam
    LG

  • 18. Data: 2004-04-22 21:50:25
    Od: "Przemkos" <p...@U...pl>

    Użytkownik "Gim" <g...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Wawa

    a probowales w eurobanku? w wawie maja duzo placowek, a mozesz sobie przez
    fona tez sprawdzic 801700200
    pozdro