  • 1. Data: 2002-01-07 16:17:18
    Temat: Zabezpieczenie przyszłej tranzakcji w ECU
    Od: "ROLNIK" <p...@p...onet.pl>

    Planuje inwestycję w ECU, w jaki sposób zabezpieczyć się przed raptowną
    zmianą kursu(umocnieniem się ECU względem PLN)? Ile coś takiego będzie
    kosztowało? Ta inwestycja będzie rzędu 100-200 tyś. ECU. Horyzont czasowy to
    od 6 do 9 miesięcy, optymalne było by rozwiązanie po 50tyś ECU.

    Bartek

  • 2. Data: 2002-01-07 16:23:33
    Temat: Re: Zabezpieczenie przyszłej tranzakcji w ECU
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > kosztowało? Ta inwestycja będzie rzędu 100-200 tyś. ECU. Horyzont czasowy
    > od 6 do 9 miesięcy, optymalne było by rozwiązanie po 50tyś ECU.

    Nie ma ECU - jest Euro - okazalo sie ze European Currency Unit - w skrocie
    ECU - brzmi tak saom jak niegdysiejsza moneta francuska, na co inni nie
    mogli sie zgodzic.
    Jest wiec Euro :)

    Dlaszej czescie niestety nie rozumem - chcesz kupic jesli inwestujesz w
    Euro?
    to jesli tak to chyba dobrze jak Euro bedzie wtedy drozsze za te 6-9
    miechow?

    BTW. Ja zalozylem konto walutowe w WBKu dzisiaj i 50 dolarow wsadzilem ;)
    jurto reszta hi hi

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-07 16:25:08
    Od: "Qba" <s...@w...pl>

    w ECU nie bardzo, ale w EURO czemu nie :)
    pekao, fortis, kredyt bank to banki, które będą zainteresowane
    zabezpieczeniem tak małej transakcji
    jeżeli chodzi o koszty to utrzymanie rachunku plus dealer, który wypije z
    ciebie ostatnią kroplę krwi (negocjacje)
    przez ten okres zabezpieczeniem będzie oprocentowany depozyt (3%-6%
    transakcji przy minimalnym oprocentowaniu na poziomie RORów)
    2 dni przed datą waluty nie daj się wydymać na kursie tabelowym tylko
    negocjuj zamknięcie (i tak cię daler wydyma, ale będzie mniej bolało)
    daty waluty i kwoty zabezpieczenia możesz sobbie dowolnie w czasie rozkładać
    --
    PZDR

    QBA

  • 4. Data: 2002-01-07 17:07:18
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ROLNIK" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztowało? Ta inwestycja będzie rzędu 100-200 tyś. ECU. Horyzont czasowy
    > od 6 do 9 miesięcy, optymalne było by rozwiązanie po 50tyś ECU.

    Jest kilka sposobow zabezpieczenia transakcji walutowych....
    - forward
    - opcja
    oraz inne

    Proponuje wybrac sie do jakiego kolwiek banku i porozmawiac z ludzmi od
    instrumentow pochodnych, napewno Ci doradza co i jak.

    Pozdrawiam
    Lew

  • 5. Data: 2002-01-07 18:35:48
    Od: "Krzysztof Ziemski" <z...@p...home.pl>

    Witam !
    Jesteś niereformowalny . Bez wędu na dobre chęci nie wolno pisać tyŚ , ani
    tranZakcji . Jesteś z samoobrony ? Z Trzcianki ? Z Jarocina ? Z Pilszczyzny
    ? Ja nic nie planujĘ .
    Użytkownik ROLNIK <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1chk2$mre$...@n...tpi.pl...

  • 6. Data: 2002-01-07 19:16:02
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Użytkownik Krzysztof Ziemski <z...@p...home.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1cpsa$i1l$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Jesteś niereformowalny . Bez wędu na dobre chęci nie wolno pisać tyŚ , ani
    > tranZakcji . Jesteś z samoobrony ? Z Trzcianki ? Z Jarocina ? Z

    Ech Panie kolego, czepiasz sie Pan, zamiast napisac cos sensownego.
    Rozumiem, ze oprocz perfekcyjnej znajomosci ortografii nie mozesz sie niczym
    innym pochwalic....

    Malin

  • 7. Data: 2002-01-07 19:25:31
    Od: "Piwek" <p...@p...onet.pl>

    >Bez wędu
    Jestes niereformowalny. Chyba mialo byc bez wzgledu!
    ;-)
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-01-07 19:53:06
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

> [...]
    > Jesteś niereformowalny . Bez wędu na dobre chęci nie wolno pisać tyŚ , ani
    > tranZakcji . Jesteś z samoobrony ? Z Trzcianki ? Z Jarocina ? Z

    Czy mozna wiedziec, co oznacza slowo "wędu"?
    Przyznam, ze po raz pierwszy slysze o czyms takim :(
    Czy to jakis poznanski zargon? A moze to cos z jezyka "Jidish"?

    Malin

  • 9. Data: 2002-01-07 20:55:19
    Od: "Pablos" <d...@p...onet.pl>

    Mówiąc szczerze klasę ludzi piszących na grupę (a zarazem całej grupy) można
    poznać m.in. po zarzucaniu innym błędów ortograficznych. Często na innych
    grupach jak komuś brak argumentów to pojawia się dyżurna ortografia,

    tutaj na szczęście to nie występuje

  • 10. Data: 2002-01-07 21:49:46
    Od: "jap" <m...@w...bankier.pl>

    Dobże mufisz Acan rze ortograwia to warzna żecz ;-)
    Niewątpliwie wiele łatwiej czyta się jeśli teks jest napisany zgodnie z
    kanonami języka polskiego, ale najważniejsze jest chyba to co mamy do
    przekazania
    pozdrawiam
    jap
    --------