    From: "Darek" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zabezpieczenia kredytu hipotecznego.
    Date: Mon, 8 Sep 2003 08:48:47 +0200

    To jest zupelnie normalne.
    Chociaz banki roznie wyznaczaja sobie wysokosc hipoteki kaucyjnej.
    Dziwne natomiast jest to ze weksel masz na kwote kredytu i odsetek. Ja w KB
    mam weksel tylko na kwote kredytu. Roznica wlasciwie zadna, bo jest to
    zabezpieczenie zupelnie na wyrost, wiec nie przejmuj sie.

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bjeqob$1at$1@news.onet.pl...