  • Data: 2003-09-07 08:38:37
    Temat: Zabezpieczenia kredytu hipotecznego.
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam taka "zagwozdke": wlasnie jestem po wnikliwej lekturze umowy kredytowej
    na zakup mieszkania, ktora bede podpisywal na poczatku tygodnia. Kredyt
    hipoteczny "Wlasny kat" biore w PKO BP na sume 45tys PLN. Ale zastanawiaja
    mnie zapisy dotyczace jego zabezpieczenia: m.in. hipoteka zwykla w kwocie
    45tys PLN i kaucyjna - 11,7tys PLN oraz weksel in blanco na kwote 67,5tys
    PLN.

    I wlasnie chodzi mi o ta hipoteke kaucyjna oraz weksle. Czy to normalne, ze
    zabezpieczenia przekraczaja sume branego kredytu? Z drugiej strony przy
    hipotece kaucyjnej jest zapis, ze jest to zabezpieczenie odsetek umownych
    wedlug zmiennej stopy procentowej. Ale suma odsetek na koniec okresu
    kredytowego przy obecnym oprocentowaniu wyniesie ok 23tys PLN.

    Wiec teraz nie wiem, czy takie zabezpieczenia sa normalnie przyjete w
    przypadku kredytow hipotecznych czy jest to raczej jakas nadgorliwosc banku?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia