  • 1. Data: 2018-04-06 13:41:18
    Temat: Zaatakowali 21 polskich banków
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://superbiz.se.pl/nowoczesne-technologie/hakerzy
    -zaatakowali-21-polskich-bankow-sprawdz-czy-padles-o
    fiara_1048280.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-04-06 13:50:39
    Temat: Re: Zaatakowali 21 polskich banków
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale...
    Wniosek - należy mieć konto w jednym z 558 banków spółdzielczych, to na pewno Cię nie
    zaatakują.
    A w ogóle przeczytałaś ten artykuł przed zaśmieceniem grupy?

  • 3. Data: 2018-04-06 14:04:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ale...
    > Wniosek - należy mieć konto w jednym z 558 banków spółdzielczych, to na pewno Cię
    nie zaatakują.
    > A w ogóle przeczytałaś ten artykuł przed zaśmieceniem grupy?

    Jeśli zaśmieciłam grupę to bardzo przepraszam!

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-04-06 14:40:58
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-04-06, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:
    > Ale...
    > Wniosek - należy mieć konto w jednym z 558 banków spółdzielczych, to na pewno Cię
    nie zaatakują.
    > A w ogóle przeczytałaś ten artykuł przed zaśmieceniem grupy?

    "Teraz ponownie stali się oni celem cyberprzestępców. Otóż, hakerzy w sklepie Google
    Play
    umieścili aplikację ,,Bankowość uniwersalna Polska"

    OMG :D

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2018-04-06 16:33:29
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > "Teraz ponownie stali się oni celem cyberprzestępców. Otóż, hakerzy w sklepie
    Google Play
    > umieścili aplikację ,,Bankowość uniwersalna Polska"
    >
    > OMG :D

    Jakim trzeba być matołem, żeby się na to nabrać:)))

    --
    t0maszek

  • 6. Data: 2018-04-06 16:59:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-06 o 16:33, Tomaszek pisze:

    > Jakim trzeba być matołem, żeby się na to nabrać:)))

    Wątkotwórczynią?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-04-07 18:25:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 Apr 2018 14:40:58 +0200, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> wrote:
    > "Teraz ponownie stali się oni celem cyberprzestępców. Otóż, hakerzy
    > w sklepie Google Play
    > umieścili aplikację ,,Bankowość uniwersalna Polska"

    Heh, a jak umieszczałem pewną aplikację będąca wsparciem dla jednej z
    usług pewnego banku, )(oczywiście za jego pozwoleniem a na jego
    zamówienie) to zbanowali od razu i i trzeba było do wszystkich
    świętych pisać by odblokowali....

    --
    Marek

  • 8. Data: 2018-04-08 22:06:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Apr 2018 16:59:47 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Wątkotwórczynią?

    Byla taka aplikacja - Kontomierz. Trzeba bylo podac login i haslo do
    banku. Widac ktos podawal.

    W Niemczech kiedys jakos tak sie szybkie przelewy robilo.

    A moze ... jak w banku ma sie tylko kredyt do splaty, to nie ma sie
    czego bac :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-04-09 00:44:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 8 Apr 2018 22:06:05 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > W Niemczech kiedys jakos tak sie szybkie przelewy robilo.

    Nadal robią, po PSD2 u nas też tak będzie.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2018-04-09 01:30:32
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2018-04-09 o 00:44, Marek pisze:

    > Nadal robią, po PSD2 u nas też tak będzie.

    Po PSD2 raczej nie będzie "tak", tylko trochę bezpieczniej.
    A u nas od dawna działają nowocześniejsze systemy płatności,
    więc akurat w tym obszarze nie spodziewałbym się na naszym
    rynku rewolucji z powodu PSD2.