  • 1. Data: 2013-05-19 17:35:08
    Temat: Za gaz przez synka kartą/przelewem
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@k...eu>

    Konkretnie przez ebok.gazownia.pl
    Łapię się na 5%?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek
    www.kihltd.eu

  • 2. Data: 2013-05-19 19:10:36
    Temat: Re: Za gaz przez synka kartą/przelewem
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.05.2013 17:35, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
    > Konkretnie przez ebok.gazownia.pl
    > Łapię się na 5%?

    ebok.koog.pgnig.pl sie lapie.

  • 3. Data: 2013-05-19 23:09:58
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Sun, 19 May 2013 17:35:08 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
    <k...@k...eu> wrote:

    > Konkretnie przez ebok.gazownia.pl
    > Łapię się na 5%?

    To ja sie podlacze, probowal ktos Przelewy24?
    Chodzi mi dokladnie o https://www.pay24.pl/index/index/pa/prepaidwbk/ ;)

    MK

  • 4. Data: 2013-05-20 07:35:21
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@k...eu>

    > To ja sie podlacze, probowal ktos Przelewy24?
    > Chodzi mi dokladnie o https://www.pay24.pl/index/index/pa/prepaidwbk/ ;)

    Tak na marginesie, to z ebok.gazownia.pl
    idzie właśnie przez Przelewy24...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 5. Data: 2013-05-20 08:23:45
    Od: quiris <l...@b...biz>

    Dnia 19.05.2013 MK <M...@i...pl> napisał/a:

    > To ja sie podlacze, probowal ktos Przelewy24?
    > Chodzi mi dokladnie o https://www.pay24.pl/index/index/pa/prepaidwbk/ ;)

    To miałoby sens, gdyby MCC dla tych transakcji był inny niż te wyłączone
    przez regulamin (w co szczerze wątpię):

    a. MCC (Merchant Category Code) równy 7995, określający kasyna oraz
    zakłady bukmacherskie i im podobne,
    b. MCC równy 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod
    innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna
    (country code inny niż Polska),
    c. MCC równy 4111, określający m.in. usługi transportowe,
    d. MCC równy 6012, określający instytucje finansowe,
    e. MCC równy 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
    f. MCC równy 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach
    finansowych,
    g. MCC równy 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 6. Data: 2013-05-20 15:15:43
    Od: www2 <t...@g...com>

    Ja nie probowalem ale uzyskalem odpowiedz od przelewy24 :-)

    "do płatności za doładowania kart przypisywany jest nasz kod MCC 8999 i kod kraju:
    PL" (oczywiscie mowa o Place z Alior Sync)

    to co, sproboje ktos? mnie sie to malo raczej oplaca... bo za wyplate z bankomatu
    biora 5zl potem... a mozna wybrac max 500zl/wyplata z karty prepaid?

  • 7. Data: 2013-05-20 15:25:55
    Od: "Wimdus" <W...@w...pl>

    > ebok.koog.pgnig.pl sie lapie.

    to jakis oddzial karpacki.
    A dla innych regionow (np. Mazowsze) jest takie cos?

  • 8. Data: 2013-05-20 15:32:20
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 15:25:55 UTC+2 użytkownik Wimdus napisał:

    > to jakis oddzial karpacki.
    >
    > A dla innych regionow (np. Mazowsze) jest takie cos?

    Akurat mazowiecki jest tu upośledzony

  • 9. Data: 2013-05-20 15:52:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    eisenberg napisał(a) :

    > Akurat mazowiecki jest tu upośledzony

    Tudzież pomorski

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 10. Data: 2013-05-20 17:12:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.05.2013 15:25, Wimdus pisze:

    > to jakis oddzial karpacki.

    A gdzie mam placic mieszkajac w Krakowie, we Wroclawiu? ;D