  • 1. Data: 2013-05-18 05:46:03
    Temat: Karty (prepaid) bez nazwiska, a płacenie w sieci?
    Od: zgred <z...@e...com>

    Czołem.
    Czy ma ktoś uporządkowane doświadczenia w temacie?
    ... bo w necie żądają (i to stanowczo, "required") wpisania czegoś w
    pole holder name. Można wpisać "Kaczor Donald"?
    Chodzi mi o 2 karty BZWBK. Tę 50za500 i dawniejszą, "karta internetowa w
    postaci dokumentu pdf".
    Aliexpress nie przyjęło mi obu, ale może nie dość dociekliwie próbowałem...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2013-05-18 06:53:26
    Temat: Re: Karty (prepaid) bez nazwiska, a płacenie w sieci?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 18 May 2013 05:46:03 +0200, zgred napisał(a):

> [...]
    > postaci dokumentu pdf".
    > Aliexpress nie przyjęło mi obu, ale może nie dość dociekliwie

    Kiedyś kilka razy płaciłem na Ryanair pre-paid Auchan i w polu imię
    nazwisko wpisywałem bodajże "karta auchan" i przechodziło zawsze. No ale
    to tylko w jednym miejscu.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-05-18 08:59:33
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    Witam.

    Mam dwie karty BZWBK pre-paid,w złotówkach i funtach
    (już drugi komplet, obecny z większym limitem).
    i płacę nimi za głównie za Bilety Wizz wpisując nazwisko pasażera, (a więc różne
    zależnie od lotu)
    oraz w sieci za zakupy, należność za upgrade mapy, doładowanie telefonu etc.
    Zawsze jak dotychczas operacje były przyjęte i prawidłowe.

    pozdrowienia Piotr W.

  • 4. Data: 2013-05-18 09:55:24
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-18 08:59, Piotr W. pisze:
> [...]
    > etc.
    > Zawsze jak dotychczas operacje były przyjęte i prawidłowe.

    Tnx, Tobie i xbarx-owi.
    Widocznie Aliexpress jest jakiś "kochający (pieniądze) inaczej"
    Dzisiaj zapłaciłem bzwbkowską "kartą int. pdf" w Tinydeal (też Chiny) i
    nie pytało o nazwisko.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 5. Data: 2013-05-18 11:32:17
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "zgred" <z...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > postaci dokumentu pdf".
    > Aliexpress nie przyjęło mi obu, ale może nie dość dociekliwie

    Ja chyba nigdy nie wpisałem jeszcze swoich danych.
    Na ogół podaję imię i nazwisko mojej nauczycielki
    niemieckiego z liceum (wiem, to nienormalne ;p) lub
    też magiczne słowa Visa Electron

  • 6. Data: 2013-05-18 16:43:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zgred wrote:
> [...]
    > postaci dokumentu pdf".
    > Aliexpress nie przyjęło mi obu, ale może nie dość dociekliwie próbowałem...

    no ale przeciez wyraznie napisali "trzymacz karty".

    trzymasz karte? to wpisz siebie