  • 11. Data: 2013-05-20 17:37:25
    Temat: Re: Za gaz przez synka kartą/przelewem
    Od: quiris <l...@b...biz>

    Dnia 20.05.2013 neoniusz <n...@j...org> napisał/a:

    > A gdzie mam placic mieszkajac w Krakowie, we Wroclawiu? ;D

    Popatrz sobie na mapkę: http://www.ebok.pgnig.pl/
    Wg niej należysz do regionu karpackiego.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 12. Data: 2013-05-20 17:38:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.05.2013 17:37, quiris pisze:

    > Popatrz sobie na mapkę: http://www.ebok.pgnig.pl/
    > Wg niej należysz do regionu karpackiego.

    No shit, Sherlock!

  • 13. Data: 2013-05-22 06:46:55
    Od: quiris <l...@b...biz>

    Dnia 20.05.2013 www2 <t...@g...com> napisał/a:

    > Ja nie probowalem ale uzyskalem odpowiedz od przelewy24 :-)
    > "do płatności za doładowania kart przypisywany jest nasz kod MCC 8999 i kod kraju:
    PL" (oczywiscie mowa o Place z Alior Sync)

    Szkoda tylko, że do ,,Płacę z Alior Sync" nie jest przypisywany żadny
    MCC, bo to z punktu widzenia banku jest zwykły przelew ;)

    MCC jest nadawany dla operacji kartami płatniczymi, a akurat w usłudzie
    zasilenia prepaida przez Przelewy24 płatności kartą płatniczą nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 14. Data: 2013-05-22 11:05:03
    Od: www2 <t...@g...com>

    Polecam pkt. 8...

    6. Punkty premiowe nie są naliczane od Operacji kartą w punktach posiadających:
    a. MCC (Merchant Category Code) równy 7995, określający kasyna oraz zakłady
    bukmacherskie i im podobne,
    b. MCC równy 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi
    kodami MCC, o ile płatność
    zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niS Polska),
    c. MCC równy 4111, określający m.in. usługi transportowe,
    d. MCC równy 6012, określający instytucje finansowe,
    e. MCC równy 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
    f. MCC równy 6051, określający przekazy pienięSne w instytucjach finansowych,
    g. MCC równy 4829, określający internetowe przekazy pienięSne.
    7. Inne MCC wskazane przez Bank w powiadomieniu przesłanym do Posiadaczy za
    pośrednictwem Bankowości Internetowej.
    Wskazanie dodatkowego kod MCC nie oznacza zmiany Regulaminu i obowiązuje od daty
    wskazanej przez Bank w powiadomieniu.
    8. Punkty premiowe nie są naliczane od płatności Płacę z Alior Sync w punktach
    posługujących się kodami MCC, o których mowa w ust.
    6 i 7.

    http://static.sync.pl/attachment/Regulamin_Uslug_Ali
    or_Sync.pdf

  • 15. Data: 2013-05-22 12:00:01
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-05-22, www2 <t...@g...com> wrote:

    > Polecam pkt. 8...

    Niby tak, tyle, że w odróżnieniu od opisu transakcji kartowej, gdzie
    masz wyraźnie napisany kod MCC i kod kraju, w opisie transakcji ,,Płacę z
    Alior Sync" takich informacji nie musisz mieć.

    Przykład opisu transakcji ,,Płacę z Alior Sync": p24-974-395.

    W przypadku, gdyby bank zakwestionował Ci to doładowanie karty prepaid,
    to gdzie miałbyś dowód, że rzeczywiście jest tam MCC 8999 i POL?

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 16. Data: 2013-05-22 15:14:30
    Od: www2 <t...@g...com>

> [...]
    > W przypadku, gdyby bank zakwestionował Ci to doładowanie karty prepaid,
    >
    > to gdzie miałbyś dowód, że rzeczywiście jest tam MCC 8999 i POL?

    No nie mamy, ale PzAS wg Regulaminu wchodza w 5% cashback i tylko to wyjasnialem.

    W kwestii dowodow... nie masz zadnego, bo AS nie wyswietla wiecej informacji w
    systemie transakcyjnym. Mysle, ze tutaj jedyna szansa to sprawdzenie w praktyce.

    Jak ktos ma ochote to niech sproboje doladowac np. na pare zlotych i zobaczymy w
    polowie czerwca czy zaliczyli to.

  • 17. Data: 2013-05-22 15:37:03
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-05-22, www2 <t...@g...com> wrote:

    > W kwestii dowodow... nie masz zadnego, bo AS nie wyswietla wiecej informacji w
    systemie transakcyjnym. Mysle, ze tutaj jedyna szansa to sprawdzenie w praktyce.

    Jeśli chodzi o dowody w przypadku transakcji *kartowych*, to akurat Alior jest jednym

    z nielicznych banków, który prezentuje bardzo dokładnie potrzebne informacje po
    zaksięgowaniu transakcji.

    Przykład:

    ,,Transakcja kartą debetową;obciążenie; Kurs wymiany: 3.3413; Kwota w walucie
    rozliczeniowej: 48.23 USD 5942 USA AMZN.COM/BILL Amazon.com"

    Masz tu:

    MCC: 5942
    Kraj transakcji: USA

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 18. Data: 2013-05-22 15:44:32
    Od: www2 <t...@g...com>

    Ale ja pisalem i pisze o Place z Alior Sync, bo doladowac karte prepaid mozna tylko w
    ten sposob. Platnosc karta jest niemozliwa.