  • 71. Data: 2015-04-08 14:18:16
    Temat: Re: ZMIANA TOiP MERITUM
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 7 Apr 2015 14:29:19 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"WAM" 9...@4...com

    >ING chyba stówkę daje za założenie i przemiaU.
    Bylem o krok od zalozenia w ING. Ale okazalo sie ze mając login w
    INGBusinnes nie moge zalozyc INGDetal przez net. Musze isc do oddzialu
    na osobiste posiedzenie z doradca ktore zajmie 20-30 minut (info
    telefoniczne). Nie moga mi przygotowac dokumentow tak abym tylko
    przyszedl, przeczytal, podpisal i wyszedl. Zmuszaja mnie do patrzenia
    sie na doradce i jego klawiature przez pol godziny. Delikwent "z
    ulicy" moze przez net zalozyc, a osoba ktora ING juz ma w swojej bazie
    nie moze przez net bo moglaby przeciez oszukac bank! Nie wierza
    swojemu systemowi online bo gdyby wierzyli moglbym zalozyc konto
    osobiste po zalogowaniu. A jednak nie moge!

    Glosuje nogami.

    Ide do BPH. Tam daja obecnie 3% zwrotu za obrot z karty (przez rok,
    max 50 zl/miesiac) i umowe przysylaja kurierem.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 72. Data: 2015-04-08 18:47:31
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 08/04/2015 12:50, J.F. wrote:

    > A nie uwazasz, ze to stoi w jawnej sprzecznosci z tym co duzym drukiem u
    > gory ?
    > I powinno byc pietnowane ?

    Zgoda, powinno być. Ale chociaż można wyczytać jakie to warunki. Nie
    napisali "bezwarunkowo" tylko "żadnych opłat", co jest wykonalne.

  • 73. Data: 2015-04-09 14:42:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 02 Apr 2015 18:28:36 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >dziś zawitałem do placówki meritum w centrum Ciecina i wypowiedziałem
    >umowę. Prawie w drzwiach minąłem się z Panem który też wypowiedział
    >umowę i mówił że w ING ma za darmo :)
    02.04 złożyłem wypowiedzenie a 07.04 dostałem maila z Meritum że
    dyspozycja "została przyjęta do realizacji z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia".

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?

  • 74. Data: 2015-04-09 14:52:07
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-09 o 14:42, WAM pisze:

    > 02.04 złożyłem wypowiedzenie a 07.04 dostałem maila z Meritum że
    > dyspozycja "została przyjęta do realizacji z zachowaniem okresu
    > wypowiedzenia".

    Mogłeś dopisać w wypowiedzeniu "w trybie natychmiastowym".

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2015-04-09 20:08:12
    Od: W <w...@w...pl>

    Miroo wystukał, co następuje:

    > Mogłeś dopisać w wypowiedzeniu "w trybie natychmiastowym".

    Tia, idiotyczny bank. Poszedłem z formularzem wypełnionym, lasia w oddziale
    powiedziała, że musi wyklikać w systemie, upewniłęm się że to na zmianę
    warunków - potwierdziła... i taki sam mail. Zadzwoniłem, zareklamowałem (a
    co!) i do 10 dni mają rozpatrzyć... robią pod górę to niech się gonią

  • 76. Data: 2015-04-09 20:11:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 09 Apr 2015 14:52:07 +0200, Miroo
    <b...@b...brak.i.juz> wrote:

    >Mogłeś dopisać w wypowiedzeniu "w trybie natychmiastowym".
    Tylko że... nie chciałem :) Bo nie mam nic w alternatywie, wbrew
    tendecjom tej grupy pozamykałem wszystko ostatnio :) teraz muszę
    otwierać na nowo ;)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?

  • 77. Data: 2015-04-10 14:53:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    On 08/04/2015 12:50, J.F. wrote:

    >Zgoda, powinno być. Ale chociaż można wyczytać jakie to warunki. Nie
    >napisali "bezwarunkowo" tylko "żadnych opłat", co jest wykonalne.

    Napisali
    "Za korzystanie z Konta z Gwarancją nie poniesiesz żadnych opłat,
    niezależnie od rodzaju wykonywanych operacji, ponieważ w Taryfie Opłat
    i Prowizji w każdej pozycji widnieje ,,0 zł".
    Co więcej, otrzymujesz gwarancję*, że Bank nie będzie naliczał żadnych
    opłat za prowadzenie rachunku oraz za wydanie i obsługę karty przez
    minimum 5 lat."

    http://meritumbank.pl/finanse_osobiste/konta/poznaj-
    konto-z-gwarancja.html

    A to jest jawna nieprawda ...

    J.

  • 78. Data: 2015-04-11 02:19:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-09 20:08, W pisze:
> [...]
    > warunków - potwierdziła... i taki sam mail. Zadzwoniłem, zareklamowałem (a
    > co!) i do 10 dni mają rozpatrzyć... robią pod górę to niech się gonią

    Czy w Oddziale, albo Centrali Meritum wpłaty gotówki na konto jest płatne?

    --
    animka

  • 79. Data: 2015-04-15 02:29:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" a...@4...com

> [...]
    > swojemu systemowi online bo gdyby wierzyli moglbym zalozyc konto
    > osobiste po zalogowaniu. A jednak nie moge!

    ING co jakiś czas uaktualnia dane. (chyba przy okazji każdej wizytacji marmurowej)

    > Ide do BPH. Tam daja obecnie 3% zwrotu za obrot z karty (przez rok,
    > max 50 zl/miesiac) i umowe przysylaja kurierem.

    Czy już wiadomo coś o wliczaniu realnego keszbeku?

    --
    ponawóz wto śro czw pią sob nie pon wtnawoz śro czw pią so WielkanoC wt środnaw czw
    pią sob nie pon ważone

  • 80. Data: 2015-04-23 17:32:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Imka" 1chcmf7kj9lwz$....@4...net

    > Który cokolwiek nijak się ma do tych wymaganych 2500 w zaliorowanym Meritum.
    > Swoją drogą dość wysoka kwota w segmencie kont bankowych "dla pospólstwa".
    > Wyżej ma chyba tylko citek, ale z góry reklamowane jako konta "nie dla pospólstwa".

    Citi dla pospólstwa? -- dla mnie 2000 pln, aby zwolnić z wszelkich opłat, ale
    można te 2kpln rozłożyć na raty. Mogę te same 100 pln wpłacić 20 razy. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'