  • 1. Data: 2015-03-30 17:26:09
    Temat: ZMIANA TOiP MERITUM
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Od 1 czerwca Ostanie bezwarunkowo darmowe

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-03-30 17:43:31
    Temat: Re: ZMIANA TOiP MERITUM
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-03-30 o 17:26, kowtow pisze:
    > Od 1 czerwca Ostanie bezwarunkowo darmowe

    Po pobieżnej analizie to nowe konto wydaje się sensowne. Do końca
    października nie trzeba spełniać warunku wpływu / operacji kartą. Póki
    co darmowe przelewy SEPA, Express Elixir i SORBNET - ale stawiam że
    szybko to "poprawią" ;)

  • 3. Data: 2015-03-30 18:05:12
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-03-30 o 17:43, osa pisze:
    > darmowe przelewy SEPA, Express Elixir i SORBNET

    SWIFT w opcji OUR też za 0 zł... widać tylko na kursie waluty chcą zarobić

  • 4. Data: 2015-03-30 18:12:29
    Od: wefe <k...@i...pl>

    a mozesz podesłać link do TOiP od dnia 01-06

  • 5. Data: 2015-03-30 18:17:32
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2015 17:43:31 +0200, osa napisał(a):

    > Po pobieżnej analizie to nowe konto wydaje się sensowne. Do końca
    > października nie trzeba spełniać warunku wpływu / operacji kartą.

    Czy aby na pewno?

    Rozdział VIII Karty debetowe VISA Standard (karta do Meritum Konta
    Zarabiającego), VISA Basic (karta do Prostego Konta Osobistego)

    2. Opłata za obsługę karty (obowiązuje od 1 czerwca 2015 roku)
    1) opłata podstawowa miesięcznie 6 zł
    2) opłata dodatkowa miesięcznie 8 zł 3) 25)

    3) i 25) dotyczą tylko pkt 2) czyli opłaty dodatkowej.

    Opłata podstawowa z pkt 1) = 6 zł miesięcznie i jest bezwarunkowa.

    Coś nie tak zrozumiałam?

    Czy może na moim "egzemplarzu" TOiP odnośnik 3) się "obsunął" linię
    niżej?

    --
    Imka

  • 6. Data: 2015-03-30 18:22:06
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-03-30 o 18:17, Imka pisze:

> [...]
    >
    > 3) i 25) dotyczą tylko pkt 2) czyli opłaty dodatkowej.
    >
    > Opłata podstawowa z pkt 1) = 6 zł miesięcznie i jest bezwarunkowa.

    Tak, opłata jest bezwarunkowa, ale nie dotyczy tego nowego konta, tylko
    'starych'.

  • 7. Data: 2015-03-30 18:22:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-03-30 o 18:12, wefe pisze:

    > a mozesz podesłać link do TOiP od dnia 01-06

    w prawdzie lenistwa nie popieram ale mam dobry dzień dla starych
    grupowiczów:

    http://static.meritumbank.pl/asset/T/a/r/Taryfa_opla
    t_i_prowizji_2303.pdf

  • 8. Data: 2015-03-30 18:27:07
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2015 18:22:06 +0200, osa napisał(a):

    > Tak, opłata jest bezwarunkowa, ale nie dotyczy tego nowego konta, tylko
    > 'starych'.

    No to mają pecha, trzy stare konta w tym momencie idą pod nóż :)

    --
    Imka

  • 9. Data: 2015-03-30 18:46:36
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-03-30 o 18:27, Imka pisze:

    > No to mają pecha, trzy stare konta w tym momencie idą pod nóż :)

    Ja się zastanawiam nad zmianą starego na nowe... bo warunek przelewu z
    innego banku nie jest kłopotliwy a wszystko czego potrzebuję jest za 0
    PLN ;)

  • 10. Data: 2015-03-30 18:55:11
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2015 18:46:36 +0200, osa napisał(a):

    > Ja się zastanawiam nad zmianą starego na nowe... bo warunek przelewu z
    > innego banku nie jest kłopotliwy a wszystko czego potrzebuję jest za 0
    > PLN ;)

    A dla mnie wszelka zbędna fatyga jest kłopotliwa ;)

    Nie mówiąc o tym że warunek 2500/700 dla osoby bezrobotnej jest
    cokolwiek wyśrubowany ;-P

    Co ja mówię trzy, cztery... wici trza rozesłać po znajomych.

    --
    Imka