  • 1. Data: 2015-03-29 12:47:18
    Temat: Idea - propozycje
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Zwykle banki w ofercie lokat bez gwiazdek preferują jakiś okres
    i dają największe procenty. Ale czasem jest to najdłuższy okres,
    rzadziej najkrótszy. Tymczasem Idea ma (na dziś) w ofercie:
    1 dzień 3,0%
    7-21 dni 2,1-2,3%
    2 mies. 3,0%
    3 mies. 3,1%
    4 mies. 3,0%
    6 mies. 3,1%
    Są inne ale z gwiazdką (nowe środki lub min. kwota i in.) lub mniej
    korzystne. Równolegle są niej też korzystne lokaty bez gwiazdek.
    Wykres byłby krzywą więcej niż 2 stopnia :) nie prościej 3,15% na
    bezgwiazdkowe? Czy są w stanie tak dokładnie planować zapotrzebowanie
    na gotówkę?

    Arek

  • 2. Data: 2015-03-29 13:01:55
    Temat: Re: Idea - propozycje
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Sprostowanie: pomyliłem 2 i 3 mies. Powinno być:
    1 dzień 3,0% (no i ten limit - jednak z gwiazdką)
    7-21 dni 2,1-2,3%
    2 mies. 3,1%
    3 mies. 3,0%
    4 mies. 3,0%
    6 mies. 3,1%
    12 mies. 2,8%

    Arek
    PS. to nie reklama

  • 3. Data: 2015-03-29 22:50:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2015 12:47:18 +0200, Arek napisał(a):
    > Zwykle banki w ofercie lokat bez gwiazdek preferują jakiś okres
    > i dają największe procenty. Ale czasem jest to najdłuższy okres,
    > rzadziej najkrótszy.

    No wiesz - zazwyczaj stabilny klient dostaje najlepsze warunki.
    Ale u nas wszystko odwrotnie - skoro procenty spadaja, to na dlugo nie
    mozna dac wysokich :-)

> [...]
    > Wykres byłby krzywą więcej niż 2 stopnia :) nie prościej 3,15% na
    > bezgwiazdkowe? Czy są w stanie tak dokładnie planować zapotrzebowanie

    Moga miec wykupione albo sprzedane rozne papiery na konkretne terminy
    ... ale troche watpie aby to robili. Chociaz ... moze im zalezy aby
    ludzie powierzyli na 3m a nie na 2 ani na 4.

    A moze po prostu pijanstwo w marketingu :-)

    J.