  • 1. Data: 2015-03-28 14:20:32
    Temat: Jak przelicza z AUD ?
    Od: " 666" <...@...6>

    Chcę kupić coś na ebay.com wystawiona cena w AUD (jakoś coraz więcej artykułów z Chin
    ma cenę w AUD).
    I zastanawiam się, którą kartą płacić, tak aby jak najmniej stracić na prowizjach,
    marżach i przeliczeniach kursów?

  • 2. Data: 2015-03-28 17:21:38
    Temat: Re: Jak przelicza z AUD ?
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 28.03.2015 o 14:20, 666 pisze:
> [...]
    > I zastanawiam się, którą kartą płacić, tak aby jak najmniej stracić na
    > prowizjach, marżach i przeliczeniach kursów?

    Pozostaje tylko pytanie skąd ktokolwiek ma wiedzieć jakie karty posiadasz?

    Xenocide

  • 3. Data: 2015-03-28 20:52:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-28 o 14:20, 666 pisze:

    > I zastanawiam się, którą kartą płacić, tak aby jak najmniej stracić na
    > prowizjach, marżach i przeliczeniach kursów?

    najlepiej centurionem, ma bardzo korzystne przeliczniki ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2015-03-29 03:04:34
    Od: " 666" <...@...6>

    Spowiadać się nie będę, teraz karty przysyłają w kilka dni ;-)
    Interesuje mnie, czy są karty przeliczające bezpośrednio z AUD na PLN bez
    pośrednictwa USD, EUR czy GBP?

    -----

  • 5. Data: 2015-03-29 10:20:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup

    >Spowiadać się nie będę, teraz karty przysyłają w kilka dni ;-)
    >Interesuje mnie, czy są karty przeliczające bezpośrednio z AUD na PLN bez
    >pośrednictwa USD, EUR czy GBP?

    Bardzo wątpię, jak chcesz bardzo zaoszczędzić pozostaje ci chyba cyrk pod
    tytułem karta do rachunku w EUR i kupowanie waluty w sieci.
    Dla 10AUD nie warto.

  • 6. Data: 2015-03-29 11:06:51
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 29.03.2015 o 03:04, 666 pisze:
    > Spowiadać się nie będę, teraz karty przysyłają w kilka dni ;-)
    > Interesuje mnie, czy są karty przeliczające bezpośrednio z AUD na PLN
    > bez pośrednictwa USD, EUR czy GBP?

    Aktualnie z tego co mi wiadomo, to sensowne rozwiązania to:
    - kantor Alior i karat rozliczana w USD
    - Rajfi i jego karta MC

    Xenocide

  • 7. Data: 2015-04-02 20:55:48
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <x...@b...net> napisał w wiadomości

    > Aktualnie z tego co mi wiadomo, to sensowne rozwiązania to:
    > - kantor Alior i karat rozliczana w USD
    nie wydają karty do konta z AUD?

  • 8. Data: 2015-04-03 20:40:19
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 02.04.2015 o 20:55, zlotowinfo pisze:

    > nie wydają karty do konta z AUD?

    A mają w ogóle w ofercie AUD? Bo to raczej spora egzotyka ;)

    Xenocide