  • 31. Data: 2003-02-22 15:40:35
    Temat: Re: Z jaka karta w podroz
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 20 Feb 2003 11:35:43 +0100, "blad" <b...@W...pl> >
    >Chyba wysmaruje oficjalne pismo do PKO BP zeby mi to wyjasnili,
    >bo na maile odpowiadają niechętnie

    Przy tej okazji nie moge sie powstrzymac zeby nie przytoczyc mojej
    mailowej dyskusji z PKO BP (jakies pol roku temu to bylo)

    DO: i...@p...pl
    Witam
    Proszę o informacje w jaki sposób rozliczane są transakcje
    kartami wydanymi przez PKOBP, dokonywane za granicą ?

    Przykładowo czy traskacja kartą Visa wykonnana w strefie Euro zostanie
    przeliczona najpierw na USD a dopiero potem na złotówki ?
    Czy dla wszystkich kart wydanych przez PKOBP zasady rozlczania
    transakcji są takie same ?

    OD: j...@p...pl

    Szanowny Panie,
    wszystkie transakcje dokonywane kartami płatniczymi wydanymi przez PKO
    BP SA
    przeliczane są na USD a następnie na złotówki i rozliczane w ciężar
    konta do
    którego została wydana karta (chyba że - w przypadku karty VISA
    Classic -
    klient zastrzegł sobie rozliczanie transakcji dokonywanych zagranicą
    bezpośrednio w ciężar zadeklarowynych rachunków walutowych.
    Pozdrawiam
    jakis pan (mniejsza o to, ze e-mail z ktorego przysla odpowiedz
    wskazywal na jakas pania :-))

    DO: j...@p...pl

    Witam
    Czy jest Pani absolutnie pewna ?
    Polecam zapoznanie się z tym artykułem
    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020814/pieniadze_
    a_4.html
    i proszę o ustosunkowanie się do zawartych w nim informacji.

    OD: j...@p...pl

    Szanowny Panie
    potwierdzam wcześniejsze informacje
    Pozdrawiam
    jakis pan

    DO: j...@p...pl

    Niestety muszę stwierdzić, że w świetle przytoczonych niżej punktów
    regulaminu Pana informacje nie są prawdziwe. Proszę o wyjaśnienie

    Chciałbym też zwrócić uwagę na niezgodnośc danych w adresie
    e-mail z podpisem pod odpowiedzią.

    [cytat] http://www.pkobp.pl/indy/eksreg.xml?id=4
    Regulamin międzynarodowej karty PKO Ekspres w PKO BP

    5. ROZLICZENIE TRANSAKCJI

    [...]
    § 20.

    Transakcje zagraniczne dokonane w walutach, dla których PKO BP
    prowadzi
    własną
    Tabelę Kursów, będą przeliczane przez PKO BP z waluty transakcji na
    złote
    według ustalonych w niej kursów sprzedaży dla pieniądza z dnia
    dokonania
    transakcji.

    § 21.

    Transakcje zagraniczne dokonane w walutach, dla których PKO BP nie
    prowadzi
    własnej Tabeli Kursów, będą przeliczane na dolary amerykańskie (USD)
    według
    kursów i reguł stosowanych przez Visa International dla
    międzynarodowej karty
    PKO Ekspres ze znakiem akceptacji VISA Electron lub przez Europay
    International dla międzynarodowej karty PKO Ekspres ze znakiem
    akceptacji
    Maestro a następnie na złote zgodnie z punktem 25.
    [koniec cytatu]

    brak odpowiedzi

    :-))).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 32. Data: 2003-02-22 15:58:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam
    > jakis pan (mniejsza o to, ze e-mail z ktorego przysla odpowiedz

    Tak sa rozliczane VC charge.

> [...]
    > e-mail z podpisem pod odpowiedzią.
    >
    > [cytat] http://www.pkobp.pl/indy/eksreg.xml?id=4
    > Regulamin międzynarodowej karty PKO Ekspres w PKO BP

    a ty pytales VE

    Oboje macie racje...;-)

    --
    Pozdrowienia

> [...]