  • 1. Data: 2003-02-20 08:55:43
    Temat: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl>

    Mamy sobie w firmie rachunek w TELEPEKAO24.
    Sama obsługa internetowa w miarę przyzwoita, choć daleko
    jej do inteligo czy mBanku.
    Gorsze jest coś innego - obecność tzw. 'banku pośredniczącego'.
    Masakra.
    Od paru tygodni jest na koncie trochę (relatywnie dużo nawet :)
    pieniędzy od klienta. Pech chciał, że akurat "rozsynchronizował
    się token". Trzeba więc go było wymienić na nowy.
    W tym celu posiadaczka rachunku (moja szefowa znaczy)
    udała się do owego 'pośredniczącego'.
    A tam co? Pani, po usłyszeniu o co chodzi, pyta: "a co to jest token?"
    "No bo wie Pani, my tylko pośredniczymy, ja to się nie znam na tym"
    I dalej w tym klimacie. No to posiadaczka rachunku, grzecznie, jak
    chłop krowie przy miedzy, wytłumaczyła gdzie ma zadzwonić i co
    powiedzieć. W trakcie rozmowy telefonicznej jeszcze parę razy udzieliła
    drobnej pomocy i już było prawie cacy. Za dwa dni token miał być
    do odbioru w 'pośredniczącym'. Miał być ale oczywiście nie był.
    Był za to po pięciu dniach.
    Na czas wymiany tokena rachunek został zablokowany.
    Miał być odblokowany natychmiast po odebraniu nowego tokena.
    J.w. - miał być ale nie był. Rachunek nie został odblokowany do dzisiaj
    t.j. 4 dni po odbiorze.
    Interweniując, od pani 'infolinii' dowiedziałem się, że sprawdzą wszystko,
    ale najprawdopodobniej 'pośredniczący' nie dopełnił formalności - nie
    przefaksował odpowiedniego dokumentu do centrali znaczy.

    Wszystko mi opada. Po wypłaceniu pieniędzy natychmiast likwidujemy
    ten rachunek!
    Czego wszystkim posiadaczom rachunków w TELEPEKAO24
    z całego serca życzę.

    Wojtek Piotrowski

    PS. jakieś półtora roku temu mieliśmy podobną sytuację z powodu
    zablokowania tokena przez bawiące się nim dziecko (nasza wina
    - nie przeczę :). Także wtedy trzeba było pudzielić pani szkolenia
    z zakresu procedur wewnętrznych.

    Dla zainteresowanych: rzecz miała miejsce w Szczecinie.

  • 2. Data: 2003-02-20 09:09:44
    Temat: Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Od: "Cubus" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko mi opada. Po wypłaceniu pieniędzy natychmiast likwidujemy
    > ten rachunek!

    Dołączam się do zdania kolegi. Niedawno dorabiałem dla żony 2 token,
    ale kiedy okazało się, że bank chce za to 200 (!!!!) złotych
    Pani poinformowała mnie, że jeśli go natychmiast odeślę (przez placówkę
    pośredniczącą) to mi te 200 zł zwrócą. Mija tydzień i nic, wię się im
    uprzejmie przypominam. Po 2 dniach odpowiada mi ich dyrektor (!) że
    owszem token dostali, ale tak naprawdę to ich nie przyjmują!!! W drodze
    absolutnego
    wyjątku mogą mi oddać ale 175 zł bo ponieśli koszty programowania tokena
    itp bla bla, a tak wogóle to powinienem dokładnie czytać tabelę opłat i
    prowizji.
    Bezczelność nie zna granic. Z rachunku rezygnuję w najbliższym czasie.

    Cubus

  • 3. Data: 2003-02-20 09:11:49
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    > Mamy sobie w firmie rachunek w TELEPEKAO24.
    [ciach]
    Dokładnie to samo miałem.
    Jak zablokowałem token, to w banku tłumaczyłem pani co ma zrobić, podałem
    numer i powiedziałem co trzeba powiedzić.
    Wszystko trwało pięć minut i było po sprawie.
    Jak zgubiłem token. (do tej pory nie wiem gdzie i jak) to rzeczywiście
    rachunek jest blokowany do czasu przesłania dokumentów o odbierze tokena.
    Zadzwoniłem do Łodzi, a tamci pogonili jednostkę pośredniczącą i za godzinę
    było.
    Ponieważ ja mam rachunek indywidualny to poszedłem do banku z kartą IKM i
    wypłaciłem pieniądze.
    Natomiast szczytem rozpaczy było jak poszedłem do okienka chcąc wpłacić
    pieniądze, a pani mi powiedziała, że to nie jest ich bank i pobierze
    prowizję.

    Natomiast na plus muszę przyznać, że mimo wielu potknięć, starają się, tzn
    nigdy nie spotkałem się z sytuacją, że ktoś mnie próbował olać.

  • 4. Data: 2003-02-20 10:49:30
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Thu, 20 Feb 2003 10:09:44 +0100, Cubus napisał(a):

    >Dołączam się do zdania kolegi. Niedawno dorabiałem dla żony 2 token,
    >ale kiedy okazało się, że bank chce za to 200 (!!!!) złotych

    Jej, straszne... pewnie jeszcze dranie powiedzieli że ta pozycja stoi jak
    byk w TOiP od lat... :)

> [...]
    >uprzejmie przypominam. Po 2 dniach odpowiada mi ich dyrektor (!) że
    >owszem token dostali, ale tak naprawdę to ich nie przyjmują!!! W drodze

    Cóż, to już jest inna sprawa - faktycznie niedysponentka dała ciała. Inna
    sprawa że dezinformacja zdarza się nie tylko w Pekao S.A. :)

    >Bezczelność nie zna granic. Z rachunku rezygnuję w najbliższym czasie.

    Jeśli nie potrafi się przeczytać TOiP, to może tak będzie bezpieczniej :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 5. Data: 2003-02-20 10:56:13
    Od: "Cubus" <c...@w...pl>

    He he...

    właśnie dostałem przeprosiny za błędną informację i "odstępując od zasad"
    zwrot pełnej kwoty....

    Cubus

  • 6. Data: 2003-02-20 11:59:23
    Od: zalogowany <z...@g...pl>

    Użytkownik Cubus napisał:
    > He he...
    >
    > właśnie dostałem przeprosiny za błędną informację i "odstępując od zasad"
    > zwrot pełnej kwoty....
    >

    > Cubus

    EEE...to ja miałem lepiej. Poprosiłem o pożyczke w eurokoncie. I co?
    Pech chciał że pani której dostarczylem wymagane dokumenty o
    zatrudnieniu i kartę informacyjną wysłała do Łodzi ale gdzieś po drodze
    moja przesyłka zaginęła:-) Poważnie. Dokumenty o mnie, pełna informacja
    zagubiła się. Gdzie polityka bezpieczeństwa informacji?

    A co do samego www, bardzo czesto mam informację że serwer jest
    obciązony. Genetycznie?

    REZYGNUJĘ z PKO

    pozdr.
    Zalogowany

  • 7. Data: 2003-02-20 15:10:53
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    > Mamy sobie w firmie rachunek w TELEPEKAO24.
    (...)

    Dobra zasada to wybieranie na "pośrednika" duzy oddział. Większa szansa, że
    ktoś się bezie znał. Popełniłem ten sam błąd i niesamowite cyrki wyczyniano,
    żebym mógł wykonac przelew zagraniczny (m.in. faksowano między oddzialikiem,
    a Łodzią jakieś kody autoryzujące). A zanim ktoś się połapał jak to zrobić
    krążyłem między oddziałami :-/.
    Indeed T24 ma takie braki, że trzeba się będzie stamtąd wynosić, chociaż
    sentyment do pierwszego wirtualnego (co by na ten temat inni nie mówili)
    rachunku jest wciąż mocny...

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-02-20 16:14:14
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

> [...]
    > ten rachunek!
    > Czego wszystkim posiadaczom rachunków w TELEPEKAO24

    Od 1999 roku posiadam konto gospodarcze w Telepekao 24, także należę go
    grona coraz mniej zadowolonych użytkowników. Każdego mogą irytować różne
    rzeczy w pracy tego banku, mnie natomiast następujące:

    1. brak karty bankomatowej dopiętej do rachunku, od początku tj. od 1999
    roku czytam w FAQ banku, że najbliższym czasie(!) zamierzają to uczynić.
    Jest to niepoważne traktowanie klientów biznesowych.

    2. brak instrumentu debetu, linii kredytowej.

    3. mam fatalne doświadczenie z wymianą rozsynchronizowanego tokena, jest to
    faktyczna blokada konta, u mnie trwała 6 dni, tzw "placówka pośrednicząca"
    nie ma pojęcia o procedurach wymiany, miałem wrażenie, że niebardzo wiedzą
    co to jest to CBE Telepekao 24.

    Poza tym generalnie wszystko jest OK. Gdyby poszerzono trochę ofertę (jak
    wyżej), i lepiej przeszkolono personel banku jeśli ma już być tzw. placówka
    pośrednicząca, to nie miał bym zastrzeżeń. Zastanawiam się nad Inteligo.(mam
    tam zwykłe konto i jest solidnie).
    Mariusz

  • 9. Data: 2003-02-21 08:55:56
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Mariusz <m...@p...fm> wrote:

> [...]
    > pośrednicząca" nie ma pojęcia o procedurach wymiany, miałem wrażenie,
    > że niebardzo wiedzą co to jest to CBE Telepekao 24.

    Ja też mam tam konto firmowe od 1999 i mam dokładnie te same uwagi
    co Ty (z największym naciskiem na 1.) + jeszcze dwie dodatkowe:

    4. jostępność. Ostatnio mają jakieś problemy z serwerem i już dwa
    razy składałem reklamację no to, że nie mogłem dostać się do konta.
    Mam wrażenie, że tamtejszych administratorów cechuje maksymalna
    indolencja, a o pojęciach typu redundancja - nigdy nie słyszeli.

    5. jakość obsługi. Te kobiety które odpowiadają na wewnętrzną
    pocztę zachowują się jak kompletne blondynki. Nie czytają pytań,
    albo czytają je bez zrozumienia, albo poprostu nie rozumieją
    tekstu pisanego. Z tego powodu, a dodatkowo ze względu na
    24-godzinną bezwładność wymiany korespondencji, czasami dojście
    do sedna sprawy wymaga tygodniowej (!) korespondencji składającej
    się z logicznego "naprowadzania" kobiety na zrozumienie pytania
    pierwotnego.

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2003-02-21 09:33:29
    Od: "Klaus" <k...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Nowak <t...@n...netventure.pl> napisał(a):

    [ciach]
    > Ja też mam tam konto firmowe od 1999 i mam dokładnie te same uwagi
    > co Ty (z największym naciskiem na 1.) + jeszcze dwie dodatkowe:
    [ciach]

    Przyznaje ze nie bardzo Was rozumiem... Co Was powstrzymuje od zmiany banku ?
    Lepiej pozno niz wcale. Tez mialem kiedys konto w Telepekao 24 ale od kiedy
    na rynek weszly lepsze produkty po prostu je zamknalem i otworzylem konto w
    banku ktory nie podklada mi klod pod nogi a w dodatku jest o wiele tanszy...

    Pozdrawiam i zycze przemyslenia sprawy :)
    Klaus