  • 1. Data: 2003-02-20 07:19:27
    Temat: Telefon order karta VISA. Ja zrealizowac ?
    Od: "Dentarg" <d...@N...gazeta.pl>

    Chcialem kupic cos w sklepie inetowym, ale nie obsluguja oni platnosci
    karta, bo twierdza ze sa za duze prowizje. Sklep ten posiada jednak
    niewirtualny oddział, gdzie mozna placic karta bo jest POS. Czy maja Vise
    Classic mozna zaplacic u nich zdalnie ? Jesli tak to jak to technicznie
    zrealizowac (jakich danych beda wymagac) i jak niby beda mogli potwierdzic
    transakcje bez mojego podpisu ?????

    pzdr,
    Dentarg

  • 2. Data: 2003-02-20 09:13:49
    Temat: Re: Telefon order karta VISA. Ja zrealizowac ?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrealizowac (jakich danych beda wymagac) i jak niby beda mogli potwierdzic

    Numer karty i data ważności.
    Karta do przeprowadzenia transakcji jest absolutnie do niczego nie
    potrzebna, a tym bardziej twój podpis.

  • 3. Data: 2003-02-20 13:54:49
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Numer karty i data ważności.
    > Karta do przeprowadzenia transakcji jest absolutnie do niczego nie
    > potrzebna, a tym bardziej twój podpis.

    Mysle ze o imie i nazwisko z karty tez sie zapytaja :)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-02-20 14:28:34
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"

    > Mysle ze o imie i nazwisko z karty tez sie zapytaja :)

    na wszystkich slipach z Hiszpanii mam wydrukowane imie i nazwisko :-((
    u nas kiedys sie z tym tez spotkalem ale to bylo pare lat temu
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-02-20 16:09:29
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mysle ze o imie i nazwisko z karty tez sie zapytaja :)

    Zapytać to się mogą, ale do zawarcia transakcji nie jest to potrzebne.
    kk

  • 6. Data: 2003-02-20 16:17:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Zapytać to się mogą, ale do zawarcia transakcji nie jest to potrzebne.
    > kk

    Jestes tego pewienco piszesz?

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-02-24 15:21:04
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jestes tego pewienco piszesz?
    >
    > --

    Nie raz płaciłem w ten sposób i nie raz posługiwałem się rozmagnesowaną
    kartą.
    Do terminala ręcznie wpisuje się numer karty, termin ważności kwotę i ..
    poszło.
    kk

  • 8. Data: 2003-02-24 15:36:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Do terminala ręcznie wpisuje się numer karty, termin ważności kwotę i ..
    > poszło.

    Ale to nie bylo MO!! Przy transakcjach MO/TO/IO zostaniesz poproszony o imie
    i znawisko.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-02-24 15:36:27