  • 1. Data: 2003-02-20 06:42:38
    Temat: mbank, czy inteligo? - co dla malego biznesu?
    Od: "Inz_Mamon" <h...@s...poczta.onet.pl>

    pewnie sie powtarzam... ale dajcie mi rybe... wedki dawno nie mialem w
    rekach...

    pozdrawiam
    |nz_Mamon

    ps: dziekuje za odpowiedzi "zaloz oba i sprawdz"... dajcie zyc... ile kart
    mozna nosic w portfelu, ile kodow i pinow zapamietac... :)

  • 2. Data: 2003-02-20 08:32:28
    Temat: Re: mbank, czy inteligo? - co dla malego biznesu?
    Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl>

    > ps: dziekuje za odpowiedzi "zaloz oba i sprawdz"... dajcie zyc... ile kart
    > mozna nosic w portfelu, ile kodow i pinow zapamietac... :)

    w inteligo sam nadajesz PIN karcie - a więc jeden problem z głowy :)

    WP

  • 3. Data: 2003-02-20 09:58:29
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Inz_Mamon napisał(a):

    > ps: dziekuje za odpowiedzi "zaloz oba i sprawdz"... dajcie zyc... ile kart
    > mozna nosic w portfelu, ile kodow i pinow zapamietac... :)
    zaloz oba, pin w inteligo ustaw taki sam jak w mbanku
    jak haslo do inteligo uzyj loginu mbank, a jako hasla w mbanku uzyj
    login inteligo
    niestety bedziesz miec 1 zdrapke i jedna karte kodow jednorazowych
    ale z tym sie juz da zyc
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2003-02-20 13:40:22
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > ps: dziekuje za odpowiedzi "zaloz oba i sprawdz"...

    Niestety, oferty sa na tyle zroznicowane, ze jedynie Ty bedziesz mogl
    ocenic, co jest dla Ciebie dobre. Korzystalem z jednego i z drugiego i ...
    wyladowalem w Multibanku :-) Jednak urok oddzialu odleglego o 2 km robi
    swoje...

    dajcie zyc... ile
    > kart mozna nosic w portfelu, ile kodow i pinow zapamietac... :)

    Mozna. Da sie z tym zyc :-)

    M.

  • 5. Data: 2003-02-20 17:57:55
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Feb 2003 07:42:38 +0100, "Inz_Mamon"
    <h...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    >pewnie sie powtarzam... ale dajcie mi rybe... wedki dawno nie mialem w
    >rekach...

    A ja polecam mBank i oczywiście konto mBiznes. Nie wiem jak dużą firmę
    prowadzisz i jak bardzo funkcjonalne chcesz aby było konto. Sam jednak
    zrezygnowałem z inteligo, bo uważam, że są za wysokie opłaty. Z kolei
    w mBanku brakuje mi tego fajnego serwisu SMS'owego z inteligo. Coś
    kosztem czegoś. Załóż może oba, postestuj jakiś czas, a później
    zdecydujesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 6. Data: 2003-02-22 21:41:01
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Inz_Mamon" <h...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ps: dziekuje za odpowiedzi "zaloz oba i sprawdz"... dajcie zyc... ile kart
    > mozna nosic w portfelu, ile kodow i pinow zapamietac... :)

    IMO jak dla siebie i bez karty to na pewno mBank (mbiznes konto + mbiznes max)
    wychodzi njataniej a jeżeli chcesz z kartą to wtedy
    Inteligo (pytanie tylko jak długo PKO wytrwa bez podwyżek) inny wariant to miec dwa
    przelewy do zus i us oraz wolne robic z mbanku a
    inteligo miec do karty.

    Sark