  • Data: 2021-10-10 20:00:10
    Temat: Re: Wzrost stóp a rata kredytu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Liczysz od calej kwoty,

    Bo taki zadałem warunek w zadaniu - poczatek spłaty kredytu

    > a w miare splacania odsetki beda sie
    > zmniejszac

    No i to jest jasne.
    Ale mam na mysli powiedzmy dokładnie pierwsze raty.

    > - srednia spadnie, z grubsza do polowy.

    Raty spłaca sie według sredniej wartosci odsetek z całego okresu
    spłaty? Nie rozumiem.
    Jak sobie to policzyc samemu?

    > A banki i tak przeliczaja na stała ratę, wiec wplyw jest jeszcze
    > nieco inny.

    Niech i przeliczaja ale wtedy sadziłem ze bedzie mniej spłaty kapitalu
    a wiecej odsetek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".