  • Data: 2003-09-17 12:31:02
    Temat: Re: Wzrost kursu CHF w okresie 1995-2003
    Od: rk <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" <g...@p...fm> napisal:

    >Po pierwsze narastajacy deficyt budzetowy w koncu zblizac sie beda wybory i
    >SLD bedzie kupowac glosy na potege.

    Tyle, że dziura budżetowa, nawet maksymalnie "ulepszona" księgowo, szybko
    zbliża się do konstytucyjnej granicy...

    >Wiec moim zdaniem nie ma co liczyc na jakies spadki kursow walut w zwiazku z
    >przystapieniem do UE.

    Pożyjemy, zobaczymy, ja mógłbym się zakładać....

    >Po drugie istnieje ryzyko ze Argentyna nie jest wcale
    >tak daleko.

    W tym wariancie zupełnie bez znaczenia będzie, w jakiej walucie masz
    kredyt ;-))

    >A po trzecie od nowego roku bedziemy mieli nowa RPP zapewne przechylona dosc
    >mocno na lewo (duza presja na obnizenie stop).
    >Ktoz wie jak to sie zakonczy.

    Otóż to, duża obniżka stóp w krótkim okresie w perspektywie 1-3 lat
    może się skończyć gwałtownym odbiciem stóp w górę.
    --
    Robert Kamiński