  • Data: 2003-09-17 12:31:48
    Temat: Re: Wzrost kursu CHF w okresie 1995-2003
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otóż właśnie to jest błędnym rozumowaniem, ponieważ kredyt walutowy należy
    > planować na moment kiedy waluta kredytu jest bardzo mocna, co moim zdaniem
    > od jakiegoś czasu ma miejsce, oraz istnieje mocne prawdopodobieństwo
    > spadku tegoż kursu. W przypadku bardzo istotnego spadku należy rozważyć
    > przewalutowanie kredytu. Niestety analiza średnich wzrostów, dla każdego,
    > kto choć przez moment oglądał wykresy przebiegów zmian, nie są
    > wystarczającą podstawą do wyciągania wniosków na ten temat. Niebanalne
    > znaczenie będzie miało wielce prawdopodobne umacnianie się kursu złotego
> [...]

    Mała ciekawostka do gorącej dyskusji. Proponuję dołożyć do tego
    najnowsze informacje dotyczące złotego, np. artykuł "Niechciany złoty"
    na stronach onetu:
    "Środowa sesja przyniosła gwałtowne osłabienie złotego. Przyczynili się
    do tego krajowi uczestnicy rynku walutowego, którzy dołączyli do
    inwestorów zagranicznych od kilku dni wyprzedających złotówki. Zła
    atmosfera dla polskiej waluty utrzymuje się od dłuższego czasu. Wysoki
    deficyt budżetowy, afery oraz niepokoje społeczne nie sprzyjają
    inwestowaniu w Polsce."

    Z informacji tych wynika raczej, że złoty jest mocny i idzie w kierunku
    osłabienia. Przy tak wysokim deficycie budżetowym raczej trudno o dobre
    rokowania dla złotego. Ciekaw jestem kto tak naprawdę będzie miał rację?

    Tomek