  • Data: 2022-06-17 14:17:35
    Temat: Re: Wzory pism przeciwko bankom
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <...@...pl> writes:

    > Namnożyło się komercyjnych ofert i na wybieraniu może zejść kilka miesięcy.
    > Polecicie jakiś link, gdzie można znaleźć przykładowe proste pisma,
    > typu zestawienie dokonanych wpłat rat, czy wezwanie banku przez
    > kredytobiorcę do zapłaty?

    Tzn. potrzebujesz pisma o mniej-więcej takiej treści?

    Miejscowość, dnia 32 lutego 1234 r.

    Imie i nazwisko
    adres

    Super Bank S.A.
    adres

    Uprzejmie proszę o sporządzenie dla mnie zestawienia dokonanych przeze
    mnie wpłat rat kredytu XXX, oraz o przesłanie mi go w pasmie 40 m,
    kodowanie CW z CSV, Base64 i UTF-8.

    własnoręczny podpis

    Albo
    Wzywam Was do zapłaty kwoty 1234567 zł na moje konto XXX w terminie
    7 dni jako odszkodowania za utracone zdrowie.

    Naprawdę teraz takich rzeczy nie uczą w podstawówce?
    Czy może źle zrozumiałem pytanie?
    --
    Krzysztof Hałasa