  • Data: 2022-06-17 12:00:17
    Temat: Re: Wzory pism przeciwko bankom
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie cuś przeczytałem ostatnio na mistrzowie.org:
    > "Przyszła dziś do nas do firmy kobieta i miała dwa pytania:
    > 1) Czy mamy jakąś pracę dla programisty, bo jej syn robi pracę dyplomową i będzie
    szukał pracy?
    > 2) Czy mamy jakiegoś programistę, który by napisał synowi program do pracy
    dyplomowej, bo on nie umie?"

    Kiedyś do firmy kolegi (siedziałem i piłem tam kawę) przyszedł jakiś
    przedstawiciel handlowy i proponował mu reklamę. To były czasy, gdy
    Internet tak sobie działał. Reklama miała polegać na tym, że jak ktoś o
    reprezentowanej przez niego firmy zadzwoni i zapyta o usługi świadczone
    przez mojego kolegę, to oni polecą akurat kolegę, a nie konkurencję.

    Problem był w tym, że już o firmie tego reklamodawcy nikt nie słyszał
    (by tam dzwonić), a po za tym przedstawiciel nie potrafił wyjaśnić, jak
    to zadziała, jak kilka firm o tym samym profilu zleci im reklamę. To
    było w Krakowie, a tam firm o podobnym profilu multum.

    --
    Robert Tomasik