  • 1. Data: 2003-06-13 18:57:07
    Temat: Wyższe zyski pekao
    Od: "Adam C." <a...@N...gazeta.pl>

    Czy masowa(moim zdaniem) ucieczka klientów indywidualnych z tego banku , ma
    wpływ na zysk?(większy).Do poczytania tutaj:
    http://www.money.pl/gieldy/wiadomosci/20030613/42656
    /?p=newsl

  • 2. Data: 2003-06-13 20:49:07
    Temat: Re: Wyższe zyski pekao
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Adam C. pisze:
    >Czy masowa(moim zdaniem) ucieczka klientów indywidualnych z tego banku , ma
    >wpływ na zysk?

    No przecież podwyższyli prowizje.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2003-06-14 09:16:31
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    ma
    > wpływ na zysk?(większy).Do poczytania tutaj:

    ale jak ucieknie 2-3 % a pozostale 97 % placi prowizje o 20-30 %
    wyzsza no to jak bank moze na tym nie zarobic ?
    nie nalezy sie dziwic ze inne banki tez podnosza prowizje
    pozbywaja sie wtedy tych klientow na ktorych nie zarabiaja
    (klientow placacych male prowizje) dla ktorych 1 zl wiecej
    to juz powod by przenosic do Lukasa

    PiotR

  • 4. Data: 2003-06-14 14:37:43
    Od: "Adam C" <a...@N...gazeta.pl>

    PiotR <p...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > pozbywaja sie wtedy tych klientow na ktorych nie zarabiaja
    > (klientow placacych male prowizje) dla ktorych 1 zl wiecej

    Myślałem , że uciekło więcej osób , u mnie w pracy 7 osób miało eurokonto i 7
    osób uciekło z pekao (ech ta statystyka - nie zakładałem , że uciekli wszyscy)
    Stąd moje pytanie , fakt nie zgłębiłem tematu , może gdzieś były dane o
    obecnej liczbie klientów?

  • 5. Data: 2003-06-14 21:34:40
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    wszyscy)
    > Stąd moje pytanie , fakt nie zgłębiłem tematu , może gdzieś były dane o

    co jakis czas np. rzeczpospolita drukuje raporty o ilosci
    klientow i raczej wszystkie banki sa nad kreska
    roznica jest taka ze niektore zyskuja 2% klientow
    a inne 15 % klientow rocznie
    raczej statystycznie zadnemu bankowi nie ubywa klientow
    rynek nie jest jeszcze w 100 % nasycony

    PiotR

  • 6. Data: 2003-06-15 06:47:46
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > roznica jest taka ze niektore zyskuja 2% klientow
    > a inne 15 % klientow rocznie
    > raczej statystycznie zadnemu bankowi nie ubywa klientow

    Trochę z innej strony. Niedawno Rzepa podawała wielkość depozytów i kredytów w
    2001 i 2002 dla poszczególnych banków. Spadek kredytów Pekao w porównaniu do
    2001 jest bardzo wyrażny i znacznie wyższy niż w innych bankach (niektóre z
    nich zanotowały wzrost). Podobna tendencja występuje w depozytach (choć nie tak
    zdecydowana.) Pisałem o tym na grupie pozwalając sobie zażartować, że jest to
    światełko w tunelu polskiej bankowości. Tensor1
    PS. Jak to się odnosi do liczby klientów nie wiem.

  • 7. Data: 2003-06-17 09:59:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Podobna
> [...]
    > tunelu polskiej bankowości. Tensor1
    > PS. Jak to się odnosi do liczby klientów nie wiem.

    Tensorku :)
    Ale zauwaz, ze bankowi skonczyly sie lokaty zakladane na kilka lat i
    baaardzo duzo (pamietasz te noooooogi z reklamy) kasy przeszlo z
    depozytow do obligacji. Calkiem duzo (tez mozesz sobie sprawdzic)
    przeszlo kasy takze do ichnego TFI.
    Jesli juz sie martwic, to spadkiem akcji kredytowej - bo depozytow
    raczej nie...

    Co do liczby klientow - caly czas zyskuja nowych - chociaz tez i traca
    ich - jak na razie sa na plus.
    W ubieglym roku tylko Millennium i BGZ stracily klientow - wszystkie
    inne banki sa na +.
    Wskaznik ubankowienia w Polsce wynosi ok 52% - jest wiec jeszcze
    troche ludzi bez rachunkow (na zachodzie wskaznik ten wynosi 95-98%).
    Nalezy jednak pamietac, ze az 38% ludzi mieszka na wsi - i oni raczej
    tradycyjnego RORu nie potrzebuja - a jesli juz to w bankach
    spoldzielczych.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 8. Data: 2003-06-17 12:41:03
    Od: "Adam C." <a...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):
> [...]
    > Nalezy jednak pamietac, ze az 38% ludzi mieszka na wsi - i oni raczej
    > tradycyjnego RORu nie potrzebuja - a jesli juz to w bankach

    Plus duży procent bezrobotnych z prawem i bez prawa do zasiłku(też ror z
    rzadka im potrzebny).

  • 9. Data: 2003-06-17 21:31:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam C. wrote:
    > Plus duży procent bezrobotnych z prawem i bez prawa do zasiłku(też
    > ror z rzadka im potrzebny).

    a czy ci z prawem to czasem nie musza odbierac zasilku w banku?
    Bo cos bylo ze w PKO BP taki prikaz byl..