  • 1. Data: 2003-06-13 17:34:16
    Temat: mBank-mTransfer-rejestracja/aktywacja-arbiter
    Od: 'Tom N' <n...@i...pl.eu.org>

    Witam,

    mam pytanie związane z mTransfer, ale może od poczatku:

    pięknego czerwcowego wieczora kliknąłem po zalogowaniu i wybraniu
    rachunku na link mTransfer, zarejestrowałem (nie aktywowałem IMO, a 5
    PLN jak w d..), usunąłem wpis i teraz jest _brak zdefiniowanych usług_,
    i właśnie:

    czy link rejestracja oznacza Aktywację opisaną w Tpio (a jak tak to
    gdzie to jest napisane w regulaminie albo na choćby na stronie -
    zachowanie jak przy ostatnio głośnych Dialerach)

    czy mBank pobierze (będzie pobierał) opłaty (ę) miesieczne (ą) za
    korzystanie?

    A może do arbitra?. Tak dla zasady (5 PLN to tez pięniądze)

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555
    IIII NNN NN NNN TTT 11 111 55555