  • 1. Data: 2003-06-13 13:02:58
    Temat: VE Inteligo w kasach PKO BP
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Czy można przy pomocy karty VE Inteligo wypłacać bez prowizji w kasach z
    POSami w PKO BP? I czy może to być kwota mniejsza niż 20 PLN?

  • 2. Data: 2003-06-13 13:11:52
    Temat: Re: VE Inteligo w kasach PKO BP
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    miecznik wrote:
    > Czy można przy pomocy karty VE Inteligo wypłacać bez prowizji w
    > kasach z POSami w PKO BP? I czy może to być kwota mniejsza niż 20 PLN?

    Można (bez prowizji), ale nie we wszystkich oddziałach (kiedyś pytałam na
    infolinii - usłyszałam, że zależy to od rodzaju POSa - ktoś może wie
    dlaczego?). Na pewno można na Wita Stwosza we Wrocku :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-13 16:00:13
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Czy można przy pomocy karty VE Inteligo wypłacać bez prowizji w kasach
    > z POSami w PKO BP? I czy może to być kwota mniejsza niż 20 PLN?

    Blokada jest zakładana na kwotę wypłaty + opłata.
    Przy rozliczeniu opłata jest pomijana.

    --
    Jakub Berent