  • 11. Data: 2010-10-20 11:10:42
    Temat: Re: Wysylka kasy z Polski do UK - jak najtaniej?
    Od: r...@m...com

    > ?Witam.
    > I mi sie zdarzylo zapytac:)
    > Jak najtaniej przeslac pieniadze z Polski do UK? Tak by ominac otwarcia
    > konta w Polsce.

    włożyć do koperty i zwykłym listem ;-)

  • 12. Data: 2010-10-20 12:00:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > No tylko zauważ, że paypal bierze procentowo a kwoty w mb są cały czas
    > stałe.

    paypal i moneybookers: 1%
    paypal masspay: 1$

  • 13. Data: 2010-10-20 12:20:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 14:00:53 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > paypal i moneybookers: 1%
    > paypal masspay: 1$

    Jesteś jakimś naganiaczem czy po prostu ignorantem?

    Podstawowa opłata za przelew środków:
    1% wartości transakcji, maks. 0,50 EUR

    http://www.moneybookers.com/przelewy-zagraniczne/opl
    aty-za-przelew/

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2010-10-20 12:42:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/20/2010 02:20 PM), xbartx wrote:

    > Jesteś jakimś naganiaczem czy po prostu ignorantem?
    >
    > Podstawowa opłata za przelew środków:
    > 1% wartości transakcji, maks. 0,50 EUR
    >
    > http://www.moneybookers.com/przelewy-zagraniczne/opl
    aty-za-przelew/

    Dodajmy że jeżeliby użyć karty kredytowej, to MB też wygrywa (nie
    pamiętam stawek ale różnica jest znaczna), a PayPal dodatkowo "zmusza"
    do upgradu konta odbiorcy z personal na professional (czy premium)
    jeżeli przychodzi transfer zainicjowany kartą.

    Jedyną wadą moneybookers jest to, że ich stronka na wygląd i na
    funkcjonowanie wygląda na to jakby mieli się zwinąć za miesiąc i po
    sobie śladu nie zostawić.

    p. m.

  • 15. Data: 2010-10-20 14:55:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    człowiekiem ze słabą pamięcią, pamiętałem że to 1% było
    ale to drugie to mi uciekło, paypal droższy o 80groszy

    zatem pozostaje kwestia przeliczników walut

  • 16. Data: 2010-10-20 16:14:35
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > człowiekiem ze słabą pamięcią, pamiętałem że to 1% było
    > ale to drugie to mi uciekło, paypal droższy o 80groszy
    >
    > zatem pozostaje kwestia przeliczników walut

    A mozna w MB przeslac gotowke? np. funty do UK?

  • 17. Data: 2010-10-20 22:36:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A mozna w MB przeslac gotowke? np. funty do UK?

    zarowno mb, pp i pewnie inne pozwalają przesłać różne waluty
    jednak wplacac z polski możesz wyłącznie złotówki

    masz walutę? najlepiej paypal + konto walutowe z kartą
    mb i tak pobierze jako złotówki, więc podwojne przeliczanie

  • 18. Data: 2010-10-20 23:03:33
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    >
    > masz walutę? najlepiej paypal + konto walutowe z kartą
    > mb i tak pobierze jako złotówki, więc podwojne przeliczanie

    No tak... czyli mimo wszystko wychodzi najlepiej wziasc gotowke ze soba...

  • 19. Data: 2010-10-31 18:17:44
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    mvoicem <m...@g...com> dared to write:

> [...]
    > do upgradu konta odbiorcy z personal na professional (czy premium)
    > jeżeli przychodzi transfer zainicjowany kartą.

    Nieprawda, i to od dobrych dwóch lat. Tylko za przyjmowanie płatności karcianych
    ponad bezpłatny limit (2 transakcje rocznie) doliczają bodaj 3,9%.

    > Jedyną wadą moneybookers jest to, że ich stronka na wygląd i na
    > funkcjonowanie wygląda na to jakby mieli się zwinąć za miesiąc i po
    > sobie śladu nie zostawić.

    Jest jeszcze kilkadziesiąt innych wad, wyliczyłem je lata temu na Wikipedii (nic się
    od tamtego czasu nie zmieniło), ale ktoś wyedytował.

  • 20. Data: 2010-10-31 18:19:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    xbartx <b...@h...net> dared to write:

    > No tylko zauważ, że paypal bierze procentowo a kwoty w mb są cały czas
    > stałe.

    > A niby czemu? Idziesz na pocztę i przelewasz pieniądze na konto w mb,
    > tudzież jak możesz to prosisz znajomego.

    Przelew na MB: dane posiadacza konta, z którego wykonywany jest przelew, muszą się
    zgadzać z danymi konta MB, w przeciwnym razie przelew odbijają. Tak więc poczta czy
    znajomy odpada (chyba że ktoś ma inne doświadczenia).

    Zostaje za to karta przedpłacona (np. taka z BZ WBK)

    k.