    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wysylka kasy z Polski do UK - jak najtaniej?
    Date: Sun, 31 Oct 2010 23:17:44 +0500

    mvoicem <m...@g...com> dared to write:

    aty-za-przelew/

    > Dodajmy że jeżeliby użyć karty kredytowej, to MB też wygrywa (nie
    > pamiętam stawek ale różnica jest znaczna), a PayPal dodatkowo "zmusza"
    > do upgradu konta odbiorcy z personal na professional (czy premium)
    > jeżeli przychodzi transfer zainicjowany kartą.

    Nieprawda, i to od dobrych dwóch lat. Tylko za przyjmowanie płatności karcianych
    ponad bezpłatny limit (2 transakcje rocznie) doliczają bodaj 3,9%.

    > Jedyną wadą moneybookers jest to, że ich stronka na wygląd i na
    > funkcjonowanie wygląda na to jakby mieli się zwinąć za miesiąc i po
    > sobie śladu nie zostawić.

    Jest jeszcze kilkadziesiąt innych wad, wyliczyłem je lata temu na Wikipedii (nic się
    od tamtego czasu nie zmieniło), ale ktoś wyedytował.