  • 1. Data: 2010-10-19 14:32:27
    Temat: Boś na okrągło daje 60 złotych miesięcznie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Rzekomo bez kantów. Kto wie, na ile kantują i jak kantują?

    https://www.bosbank.pl/kontobezkantow/main/kontakt3

    --
    ^ 750 25 27 . .04 . 749 ^c 440
    . 438
    | 740 . 06 08 . .17 739 F|l 430 25 . .
    . . .09 . . 425
    | 730 26 29 październik 07 09 1112 16 729 E|i 420 2627 29 .
    02 05 0708 10 1213 .1617 418
    P|l 720 28 30 02 1314 719 V|t 410 28
    01 04 06 11 1415 411
    E|/ 710 01 03 05 15 709 |r 400 wrzesień
    03 403
    F|m 700 10 695 1|y 390 30
    październik 391

  • 2. Data: 2010-10-19 15:24:17
    Temat: Re: Boś na okrągło daje 60 złotych miesięcznie
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    > Rzekomo bez kantów. Kto wie, na ile kantują i jak kantują?
    >
    > https://www.bosbank.pl/kontobezkantow/main/kontakt3

    bez kantow na na dole napis, akcja propomycjhna moze byc w kazdej chwili
    zakonczona

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 3. Data: 2010-10-19 15:25:28
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    > Rzekomo bez kantów. Kto wie, na ile kantują i jak kantują?
    >
    > https://www.bosbank.pl/kontobezkantow/main/kontakt3

    Oprocentowanie Konta bez Kantów jest zmienne i wynosi 0,01% w stosunku
    rocznym. Opłata za prowadzenie konta wynosi 10 zł miesięcznie.
    Szczegółowe informacje o opłatach, prowizjach i warunkach prowadzenia
    Konta bez Kantów na www.bosbank.pl oraz pod numerem telefonu: 801 355
    455 lub (22) 543 34 34. Koszt zgodny z opłatą operatora.

    Program Premiowy dostępny jest dla posiadaczy Konta bez Kantów i polega
    na przyznawaniu uczestnikom premii pieniężnej za wykonanie operacji
    określonych w Regulaminie Programu Premiowego i na warunkach w nim
    określonych. Premia jest naliczana w cyklach miesięcznych i przekazywana
    na konto uczestnika Programu Premiowego. Premia wyliczana jest jako suma
    naliczeń z tytułu zrealizowanych w danym miesiącu: przelewów i zleceń
    stałych - nie więcej niż 10 zł łącznie ; poleceń zapłaty nie więcej niż
    15 zł; rozliczonych w danym miesiącu transakcji bezgotówkowych
    zrealizowanych kartami płatniczymi biorącymi udział w Programie
    Premiowym. Maksymalna wysokość premii w miesiącu nie może przekroczyć 60
    zł. Warunki Programu Premiowego nie stanowią warunków prowadzenia Konta
    bez Kantów. Szczegółowe informacje o Programie Premiowym na
    www.bosbank.pl oraz pod numerem 801 355 455 lub (22) 543 34 34 oraz na
    www.bosb

    na dole jest taki niewidoczny napis, widoczny po zaznaczeniu i
    przekopiowaniu

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 4. Data: 2010-10-19 15:27:44
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    > Rzekomo bez kantów. Kto wie, na ile kantują i jak kantują?
    >
    > https://www.bosbank.pl/kontobezkantow/main/kontakt3

    tak tak ten tekst jest z tej samej strony ktora wkleiles, sk. czuja sie
    bezkarni bo nikt nie ukaral za poprzednie oszustwo
    (konto wyjatkowe gdzie ani zlotowki sie nie zobaczy z tych 8%, tylko
    doplaci do prowadzenia konta )

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 5. Data: 2010-10-19 15:59:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:i9ka6j$2j5$1@inews.gazeta.pl...
    > Rzekomo bez kantów. Kto wie, na ile kantują i jak kantują?

    To konto z kantem, platne 10zl/mies, trzeba sie dobrze napocic w
    przelewaniu, placeniu karta, itp zeby wpierw odzyskac te 10zl.
    troche wyjasnien z :
    http://samcik.blox.pl/2010/09/300-zl-prezentu-za-wzi
    ecie-pozyczki-Sprawdz-jak.html
    Co prawda kwota jest tu wyższa, więc i oszustwo powinno być pokaźniejsze,
    ale prawda jest nieco bardziej złożona. Oczywiście rację ma mój redakcyjny
    kolega Maciek Bednarek, który na stronach serwisu Wyborcza.biz/finanse
    demaskował kanty i pułapki BOŚ-owego "Konta bez Kantów". Główny problem to
    fakt, że konto jest płatne i to niemało, kosztuje 10 zł miesięcznie. Drugi
    problem polega na tym, że bank wypłaci co prawda za każdy wykonany przelew z
    konta po 1 zł i tyle samo za zrealizowane zlecenie stałe, ale limit zarobku
    jest tu ograniczony do 10 zł.
    Czyli w najlepszym wypadku - wykonując multum przelewów i zleceń stałych -
    klient "zasłuży" na prowadzenie konta za darmo. Żeby rzeczywiście zarobić na
    posiadaniu w BOŚ rachunku trzeba uruchamiać zamiast zwykłych przelewów
    polecenia zapłaty (za każde BOŚ zapłaci 3 zł, ale limit wynosi 15 zł
    miesięcznie) albo płacić wszędzie wydaną przez bank kartą. BOŚ zwraca bowiem
    1 zł za każde 100 zł wydane za pomocą karty płatniczej (chodzi tylko o
    transakcje bezgotówkowe, nie wchodzą w grę wypłaty bankomatowe).

    De facto bank płaci więc tylko za takie aktywności, które wymagają od
    klienta pewnego wysiłku. Samo robienie przelewów kokosów klientom BOŚ nie
    przyniesie. Teoretycznie w ciągu miesiąca w programie premiowym dołączonym
    do nowego konta w BOŚ można zyskać maksymalnie 60 zł (rocznie 720 zł), ale
    przecież w tym czasie 120 zł pochłonie prowadzenie konta. A żeby dojść do
    maksymalnej kwoty zarobku nie tylko trzeba zrobić dziesięć przelewów w
    miesiącu i pięć zleceń stałych, ale i zapłacić kartą za zakupy o wartości
    3500 zł miesięcznie. Kantów może "Konto bez Kantów" nie ma, ale o niskie
    marketingowe chwyty z pewnością można byłoby się czepiać.

  • 6. Data: 2010-10-19 17:58:49
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Król Dopalaczy <k...@n...eu> napisał(a):

> [...]

    (...)

    > na dole jest taki niewidoczny napis, widoczny po zaznaczeniu i
    > przekopiowaniu

    Powinni ten drobny tekst wrzucić na stronę w formie pliku graficznego ;>
    Sprawdzony trick spamerów mailowych. Filtry antyspamowe są bezsilne ;) A Ty
    nie mógłbyś zrobić kopiuj/wklej ;p