  • 11. Data: 2004-12-15 18:37:46
    Temat: Re: Wysłanie $ do USA
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    antek wrote:

    > Podac przez kogos znajomego, kto jedzie do USA.

    ten pomysl to moj faworyt :))
    "ciociu, jedziesz na konferencje do NYC, moze bys po poludniu wyskoczyla do
    LA, tam jest taki Michal, przekazesz mu te $80" :-))

    co do bidpay.com - transfery tylko zwiazane z aukcja (trzeba podawac nr
    aukcji)

    najrozsadniejszy wydaje mi sie pomysl z inteligo

    trainer

  • 12. Data: 2004-12-15 22:52:59
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To niech ten Michał Ci cokolwiek sprzeda przez najtańszą aukcję z listy BidPay ;-))
    JaC

  • 13. Data: 2004-12-15 23:50:08
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    > Witam
    >
    > witam , mam konto w usa i karte maestro , we wtorek wyplacilem kase w pko bp
    i nie pobralo zadnej prowizji ,,

    co do pytania : to przekaz komus ze znajomych ktorzy maja rodzine w polsce , ja
    robie tak daje kase dla rodziny w polsce a osoba ktora jest w usza rownowartosc
    wplaca mi na konto, i wtedy moge placic za co chce ,

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2004-12-16 08:12:52
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    9...@4...com,
    Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>:

    > Inteligo. Utworzyc subkonto z odpowiednią ilością kasy, wyrobić do
    > niego kartę, wysłać ją pocztą. Człowiek wypłaci sobie w bankomacie.
    > Kartę aktywować rzecz jasna dopiero, gdy dotrze ona na miejsce.

    Przestrzegam, ze probowalem dokladnie tak zrobic do Kanady (Ottawa) i to NIE
    zadzialalo. Karta odmowila wyplaty, wielokrotnie, w roznych bankomatach.
    Dzialala natomiast do transakcji on-line (w ten sposob sprawdzilem, czy w
    ogole jakos dziala, dalej sprawy nie drazylem i pieniadze przekazalem
    inaczej).

    --
    Robert

  • 15. Data: 2004-12-17 06:40:21
    Od: Ebay <L...@N...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 21:48:41 +0100, Radoslaw Krzyzan napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy ktos mógłby zasugerować dobry i niedrogi sposób wysyłki dolarów do USA?
    > Moje konto w mBank niestety nie pozwala na to, poza tym obawiam się o koszta
    > ... Do wysłania $80 do znajomego (zakupił mi części do samochodu na ebay),
    > jeśli samo zlecenie tranferu kasy ma wynieść 200 PLN to chyba zaryzykuję
    > przesyłkę w kopercie ...

    Przelew z PKO BP do $2000 kosztuje 50zł i pieniadze dochodza na konto
    odbiorcy w 4 dni robocze bez żadnych dodatkowych opłat.

  • 16. Data: 2004-12-22 18:07:19
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktos mógłby zasugerować dobry i niedrogi sposób wysyłki dolarów do
    USA?

    e-gold.com
    najtaniej chyba

  • 17. Data: 2004-12-26 10:12:36
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "F3k" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> napisał w wiadomości

    > USA?

    Western Union - to pewnie i szybko. Ale czy tanio ?

    Tomasz