  • 11. Data: 2002-10-24 22:23:25
    Temat: Re: Wyplata z VISA Classic bez prowizji
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "radmar" <k...@i...pl> wrote in message
    news:ap9f7f$3k7$1@news.tpi.pl...
    > Możesz obstawić zakład (tzw. pewniaka z kursem np. 1.02) u bukmachera
    > online. A potem przelew wygranej na konto. Minusem jest ryzyko (minimalne,
    > ale zawsze) i termin realizacji takiego przelewu 3-5 dni roboczych. Piszę
    na
    > podstawie własnych doświadczeń z grą w Unibecie ;-)

    a znasz moze tel. do polskiego operratora?

    -adrian

  • 12. Data: 2002-10-25 07:20:04
    Od: "radmar" <k...@i...pl>

    jest na stronie

  • 13. Data: 2002-10-25 07:29:27
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Robert <m...@w...pl> wystukal(a) :

    > W wiekszosci wypadkow sklep dokona zwrotu na rachunek tej samej
    > karty, choc faktycznie w niektorych mozna dostac gotowke.

    np. w Castoramie :-)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 14. Data: 2002-10-25 08:47:06
    Od: "J.B.Globalski" <j...@i...pl>

    m...@o...pl wrote:

    > Czy da sie wyplacic pieniadze z karty VISA Classic
    > w taki sposob, zeby bank nie pobral prowizji?
    > Chodzi mi o pelne wykorzystanie limitu nakarcie
    > na biezace wydatki, za ktore nie moge placic karta.

    Inny sposob: idz do jakiegos sklepu typu Castorama, znajdz kogos kto
    kupuje np. plytki do lazienki i zaproponuj mu, ze zaplacisz za niego
    karta a on w zamian da Ci gotowke.
    --
    JBG

  • 15. Data: 2002-10-25 09:19:32
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Robert wrote:

    > Nie jest tak: w wiekszosci takich przypadkow, ktorych doswiadczylem,
    > sprawdzali, czy to ta sama karta, ktora byl dokonany zakup i na inna nie
    > chcieli dokonac zwrotu.

    Nigdy mi się taka sytuacja nie zdarzyła, ale już wiem co powiem na takie
    dictum (jeśli od momentu zakupu minęło trochę więcej niż 15 min.): jest
    mi przykro, ale tamta karta mi zginęła i ją zastrzegłem.

    pzdr

    Tomek

  • 16. Data: 2002-10-25 13:14:17
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apasdm$5ir$1@news2.tpi.pl, Pete wrote:

    > np. w Castoramie :-)

    O to super :) bo mam blisko.
    Gorzej, ze Lukas IVR KK dziala fatalnie (inny watek) i nie wiem, ile tego
    cementu kupic :)))

  • 17. Data: 2002-10-25 13:15:45
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3DB90B3A.5C809519@poczta.fm, Tomasz Staszewski wrote:

    > Nigdy mi się taka sytuacja nie zdarzyła, ale już wiem co powiem na
    > takie dictum (jeśli od momentu zakupu minęło trochę więcej niż 15
    > min.): jest mi przykro, ale tamta karta mi zginęła i ją zastrzegłem.

    No to mogą nie zwrócić i już. Nie mają obowiązku zwracać i tak. Moich
    rodziców odesłali po właściwą kartę (delfin) 30 km, i innej (identyczny
    delfin) nie przyjeli.

  • 18. Data: 2002-10-25 13:16:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3DB9050A.3030708@ig.pl, J.B.Globalski wrote:

    > Inny sposob: idz do jakiegos sklepu typu Castorama, znajdz kogos kto
    > kupuje np. plytki do lazienki i zaproponuj mu, ze zaplacisz za niego
    > karta a on w zamian da Ci gotowke.

    Ciezko bedzie kogos takiego przygodnego znalezc. Brzmi wysoce podejrzliwie.

  • 19. Data: 2002-10-27 07:48:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ciezko bedzie kogos takiego przygodnego znalezc. Brzmi wysoce
    podejrzliwie.

    Da sie ;)) Najprosciej wytlumaczyc, ze potrzebujesz gotowki, a
    bankomat zepsuty albo z "innej parafii" i wyciagniecie pieniazkow bedzie
    dla Ciebie kosztowne;)). Zreszta jeden taki co jeszcze kilka miesiecy
    temu potrafil wyslac na ta grupe kilkanascie postow dziennie tez sie
    chwalil podobnymi transakcjami.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 20. Data: 2002-10-27 07:48:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > W wiekszosci wypadkow sklep dokona zwrotu na rachunek tej samej karty,
    choc
    > faktycznie w niektorych mozna dostac gotowke.

    Ze 2 lata temu trenowalem to w Niemczech (Karstadt) - kupilem
    Sennheiser'y za 150DEM. Poszedlem do domu pomeczylem je kilka godzin,
    ale w koncu ustalilem, ze to nie to co chcialem i postanowilem je
    zwrocic. Wowczas nawet nie wiedzialem, ze powinienem miec przy sobie
    karte (przy pomocy ktorej dokonalem zakupu). Pani w kasi zwrocila mi
    150DEM zywa gotowka.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl