  • 1. Data: 2002-10-24 09:39:28
    Temat: Spłata kredytu studenckiego
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Witam.

    Przekazuję pytanie w imieniu swojego kolegi:

    Kolega wziął kredyt na studia i niedługo przyjdzie mu go spłacać.
    Pytanie: co się stanie, jeśli nie znajdzie pracy, jeśli dochód w rodzinie
    na głowę spadł etc itp. Jakie są możliwości odsunięcia w czasie spłaty
    tego kredytu ?

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 2. Data: 2002-10-24 10:43:39
    Temat: Re: Spłata kredytu studenckiego
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Kamil Paszkiewicz wrote:
> [...]
    > Pytanie: co się stanie, jeśli nie znajdzie pracy, jeśli dochód w rodzinie
    > na głowę spadł etc itp. Jakie są możliwości odsunięcia w czasie spłaty

    W ustawie o kredycie studenckim jest zapis, ze kwota transzy
    splacanej miesiecznie nie moze byc wyzsza od 20% jego dochodow
    netto. Jak pojdzie do banku i pogada to na pewno obniza mu
    wielkosci rat splat. Znam przypadek, ze w PeKaO SA obnizyli
    splate z ok. 250PLN/mies do niecalych 100PLN/mies. Nie robili
    wiekszych problemow. Trzeba bylo napisac podanie i przedstawic
    odpowiednie zaswiadczenia o wysokosci dochodu.
    (Tylko, ze ta osoba miala prace, ale nisko oplacana.)

    Poza tym mozna ubiegac sie o umozenie kredytu ze wzgledu na
    zla sytuacje materialna, ale nie wiem jak to dziala w praktyce.
    Mozliwe, ze najpierw probuja scigac zyrantow...

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 3. Data: 2002-10-24 11:13:39
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    Dzięki, myślę że ta odpowiedź zadowoli mojego kolegę.

  • 4. Data: 2002-10-24 20:50:49
    Od: "KM" <k...@w...pl>

    A ja myslę, że w tym wypadku bank nie bedzie miał wątpliwości, przecież ma
    żyrantów którzy na pewno mają dochody
    Pozdrawiam KM