  • 1. Data: 2002-10-24 11:18:22
    Temat: Konto na stypendium z UJ - tylko w BPH ?!
    Od: "Damian" <d...@p...fm>

    Witam,

    Chciałem opisać pewną sytuację, która dotyczy nie dotyczy mnie bezpośrednio
    lecz bliskiej mi osoby.
    Otóż osoba ta chciała otrzymywać stypendium na konto w mBanku. Niby nic
    nadzwyczajnego, prawda?
    Jednakże okazuje się że nie jest to możliwe w przypadku Uniwersytetu
    Jagiellońskiego, gdyż:
    -UJ współpracuje z BPH i stypendia można przelewać tylko na konta BPH a do
    innych banków nie
    -nie można przelewać stypendium na konto innej osoby w BPH "bo by sie pesel
    nie zgadzał" (?!)
    -jedyna "podstawa" takiego działania to "zarządzenie rektora że stypendia
    będą tylko przelewane na konta w NPH"

    Czy jest ktoś może komu udało się przekonać UJ do przelewania stypendium do
    innego niż BPH banku?
    Czy rektor ma prawo wydać takie zarządzenie i czy takie zarządzenie można
    gdzieś zaskarżyć?
    Nie rozumiem, dlaczego i jakim prawem UJ zmusza kogoś do posiadania konta w
    BPH (i płacenia za nie).

    --
    Damian

  • 2. Data: 2002-10-24 12:06:45
    Temat: Re: Konto na stypendium z UJ - tylko w BPH ?!
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Damian" <d...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > nie zgadzał" (?!)
    > -jedyna "podstawa" takiego działania to "zarządzenie rektora że stypendia
    [..........]

    mojej mamie też nie chcę przelewać wynagrodzenia do mBanku , bo pracodawca
    ma konto w kredytbanku, a kredytbank powiedział, że się nie da :))
    niestety nie za bardzo mam czas, żeby się tym zająć

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-10-24 12:22:20
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Damian wrote:

> [...]
    > gdzieś zaskarżyć?
    > Nie rozumiem, dlaczego i jakim prawem UJ zmusza kogoś do posiadania konta w

    sprobuj sie dogadac, wydaje mi sie ze musza wyplacic pieniadze ktore Ci
    sie naleza, ja kiedys zbuntowalem sie przeciw niby obowiazkowemu
    posiadaniu
    konta i wypisali mi polecenie wyplaty ktore zrealizowalem w kasie
    uczelni
    (nie byl to UJ), oczywiscie to sytuacja malo wygodna rowniez dla nich
    wiec moze zgodza sie na jakiekolwiek konto byle oszczedzic sobie
    papierkowej roboty

  • 4. Data: 2002-10-24 12:55:16
    Od: "saiph" <s...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiem, dlaczego i jakim prawem UJ zmusza kogoś do posiadania konta
    > BPH (i płacenia za nie).

    Z tego co jest mi wiadomo to zmusza tylko z tego powodu, ze Kwestura nie
    musi płacic od tych przlewow prowizji. Z racji tego, ze ma podpisana umowe z
    BPH. Oczywiście mozna odbierac w Kasie Kwestury, ale to przeciez nie za
    wygodnie rozwiazanie.

    No i ja takze bylem przez pewien okres czasu oburzony, ale dlugo to
    porozumienie negocjowali z BHP i to tylko w sumie w interesie wszystkich
    komu stypendia sa przyznawane... bo tak to trzeba by bylo odliczyc od ich
    sumy dosc pokazna kwote, ktora wdana zostalaby na prowizje...

    Pozdrawiam,
    saiph

  • 5. Data: 2002-10-24 14:32:26
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "saiph" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > BPH. Oczywiście mozna odbierac w Kasie Kwestury, ale to przeciez nie za

    Nie po to negocjowali i tak to sobie wymyślili, żeby teraz ganiać do banku
    po
    kasę i zatrudniać panienkę w kwesturze.

  • 6. Data: 2002-10-25 06:41:26
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    saiph napisał(a):

> [...]
    > BPH. Oczywiście mozna odbierac w Kasie Kwestury, ale to przeciez nie za
    niech zaloza dodatkowe konto w multi, beda przelewac za darmo

> [...]
    > komu stypendia sa przyznawane... bo tak to trzeba by bylo odliczyc od ich
    > sumy dosc pokazna kwote, ktora wdana zostalaby na prowizje...
    imho zyskac na tym chce tylko bph ktory liczy ze czesc studentow zalozy
    u niego konta, za co ktos w kwesturze dostal odpowiednie "wynagrodzenie"
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-10-25 08:39:04
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Damian pisze:

> [...]
    > Jagiellońskiego, gdyż:
    > -UJ współpracuje z BPH i stypendia można przelewać tylko na konta BPH a do
    Rozwiązaniem jest założenie rach. avista (inaczej r-ek umiejscowiony).
    Jest on darmowy i umożliwia realizowanie zleceń na rachunki w innym
    banku (za przelew zapłacisz wg tab opłat i prow.). Niestety musisz
    przyjść do oddziału i dać pani w okienku zlecenie przelewu.
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 8. Data: 2002-10-25 13:09:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:slrn.pl.argaih.1gk.jaszczurka@home.or.10_5_8_ne
    twork.pl,
    jaszczur wrote:

> [...]

    Brrr.... IMHO powinni kogoś z UJ za to posadzić. Podobno to samo bylo (jest
    jeszcze?) w Poznaniu pomiedzy AE i (BZ)WBK. Wkurzalem sie dodatkowo, bo
    studenci AE mi robili tlok w banku jak jeszcze chodzilem do WBK kilka lat
    temu.

  • 9. Data: 2002-10-26 14:38:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002 15:09:01 +0200, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Brrr.... IMHO powinni kogoś z UJ za to posadzić. Podobno to samo bylo (jest
    >jeszcze?) w Poznaniu pomiedzy AE i (BZ)WBK.

    Jest :(

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2002-10-26 16:43:34
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

> [...]
    > Jagiellońskiego, gdyż:
    > -UJ współpracuje z BPH i stypendia można przelewać tylko na konta BPH a do
    nie wiem ile kosztuje utrzymanie konta w BPH ale może zelenie stałe z BPH do
    mBnaku będzie "jakimś" rozwiązaniem

    Stryket