  • 1. Data: 2007-04-16 14:55:29
    Temat: Wyplata gotowki z bankomatu bez autoryzacji pin kodem
    Od: "Jacek Stawicki" <j...@g...pl>

    Witam,
    Wlasnie mi sie to zdarzylo: wyplacic pieniadze bez podania pin kodu
    karty.
    Karta: visa debit Barclays
    Bankomat: caixa girona (hiszpania)

    O co tu w tym wszystkim chodzi? I jak to jest mozliwe?

    Pozdrowienia
    Jacek

  • 2. Data: 2007-04-16 15:04:16
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Jacek Stawicki napisał(a):

    > wyplacic pieniadze bez podania pin kodu karty

    a moze byla jakas nakladka na bankomat i zeskanowalo karte ...
    chociaz nie bo o pin tez by pewnie poprosilo

  • 3. Data: 2007-04-16 17:55:20
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Jacek Stawicki napisał:
> [...]
    > Karta: visa debit Barclays
    > Bankomat: caixa girona (hiszpania)

    > O co tu w tym wszystkim chodzi? I jak to jest mozliwe?

    Dla niektórych kart w niektórych bankach ustawione są kwoty minimalne,
    które nie wymagają autoryzacji - jaką kwotę wypłacałeś?

    K.

  • 4. Data: 2007-04-16 17:57:41
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "Jacek Stawicki" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > O co tu w tym wszystkim chodzi? I jak to jest mozliwe?

    Drobne "na waciki", jak za autostradę ?

  • 5. Data: 2007-04-16 19:09:00
    Od: "Janek" <9...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...eu.org> napisał w wiadomości

    > Dla niektórych kart w niektórych bankach ustawione są kwoty minimalne,
    > które nie wymagają autoryzacji - jaką kwotę wypłacałeś?

    100 euro

  • 6. Data: 2007-04-16 19:57:00
    Od: "Jacek Stawicki" <j...@g...pl>

    On Apr 16, 8:09 pm, "Janek" <9...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...eu.org> napisał w
    wiadomościnews:6722f4b590916d14b7f897e53fe02905@krys
    tek.eu.org...

    > 100 euro

    To pisalem ja z grzecznosciowo z innego komputera.
    Potwierdzam 100 euro, wyplata w bankomacie. Dla mnie dziwna sprawa.
    Wyplacalem mniejsze sumy i zawsze na pin.

  • 7. Data: 2007-04-17 15:45:14
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Jacek Stawicki napisał:

    > To pisalem ja z grzecznosciowo z innego komputera.
    > Potwierdzam 100 euro, wyplata w bankomacie. Dla mnie dziwna sprawa.
    > Wyplacalem mniejsze sumy i zawsze na pin.

    No to pewnie centrum autoryzacyjne obsługujące te bankomaty tak ustawiło
    dla określonych sum lub akurat dla tego wystawcy kart (Barclays). Może
    bank dogadał się z centrum autoryzacyjnym.

    K.