  • 1. Data: 2007-04-16 08:22:14
    Temat: 4,5% w Citi
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    za prnews.pl

    Citibank Handlowy oferuje najwyżej oprocentowane Konto Oszczędnościowe.
    Od 16 kwietnia do 2 lipca oprocentowanie nowych środków na Koncie
    Oszczędnościowym będzie wynosiło 4,5%.
    Promocyjne oprocentowanie nie jest uzależnione od wysokości wkładu.
    Każda kwota wpłacona w tym okresie na Konto Oszczędnościowe Citibank
    będzie objęta promocją.

    Konto Oszczędnościowe Citibank to propozycja nowego sposobu lokowania
    nadwyżek finansowych - jest alternatywą dla lokat terminowych. Konto
    łączy w sobie cechy konta i lokaty - dostęp do środków w każdej chwili
    oraz wysokie oprocentowanie depozytu. Konto oszczędnościowe może
    otworzyć każdy, nie niezależnie od pozostałych produktów banku.

    "Klient samodzielnie decyduje na jak długo powierza nam swoje pieniądze
    - środki można wypłacić w każdej chwili nie tracąc odsetek" - mówi Jakub
    Grzechnik, Dyrektor Biura Produktów Bankowych.

  • 2. Data: 2007-04-16 08:23:29
    Temat: Re: 4,5% w Citi
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > "Klient samodzielnie decyduje na jak długo powierza nam swoje
    > pieniądze - środki można wypłacić w każdej chwili nie tracąc odsetek"
    > - mówi Jakub Grzechnik, Dyrektor Biura Produktów Bankowych.

    Ale na stronie Citi nic o tym nie ma.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-04-16 08:29:49
    Od: "Dany" <dany@info[miasto].com.pl>

    W sumie nic dziwnego, skoro ich fundusze (LEGG MASON) zarabiaja po 7%
    miesięcznie, to mogą dać 4,5% rocznie
    --
    Dany. Słupsk. Polska północna. na lokacie.

  • 4. Data: 2007-04-16 08:31:15
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Dany napisał(a):
    > W sumie nic dziwnego, skoro ich fundusze (LEGG MASON) zarabiaja po 7%
    > miesięcznie, to mogą dać 4,5% rocznie

    Tiaaa jasne zarabiaja albo nie zarabiaja nastepny co wierzy w hosse do
    smierci.

  • 5. Data: 2007-04-16 08:37:27
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > FI nie sa w zaden sposob zwiazane z lokatami, jak ktos lubi ryzyko i
    > oszczedza w dlugim okresie to kupuje jednostki FA, a ci ktorym
    > wystarczy kilka procent rocznie pewnego zysku - zakladaja lokaty
    > bankowe...

    Konto oszczedniosciowe to dobre miejsce na to zeby trzymac tam pieniadze,
    ktorych sie nigdzie nie chce inwestowac, bo moga sie na cos przydac. A 4.5 % to
    juz calkiem sensowne oprocentowanie.

    > wkurza mnie to, ze konto ma dzialac od dzisiaj, a nie ma o nim ani
    > slowa na stronie banku...

    Ano wlasnie, moze by tak zadzwonic na CitiPhone i sie zapytac ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-04-16 08:38:10
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]

    oszczedza w dlugim okresie to kupuje jednostki FA, a ci ktorym wystarczy
    kilka procent rocznie pewnego zysku - zakladaja lokaty bankowe...

    pozdr.
    RobertS

    p.s.

  • 7. Data: 2007-04-16 09:03:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Ano wlasnie, moze by tak zadzwonic na CitiPhone i sie zapytac ?

    Ja zaraz będę dzwonił bo od soboty nie widzę "szczegółowego wykazu
    transakcji" dla citione direct, ale dla kk go widzę. Myślałem, że to
    przejściowe, ale coś nie chce samo minąć.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-04-16 09:13:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > transakcji" dla citione direct, ale dla kk go widzę. Myślałem, że to
    > przejściowe, ale coś nie chce samo minąć.

    to przy okazji pogadaj nt konta oszczednosciowego ;-))

    i daj znac co sie dowiedziales...

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-04-16 09:46:00
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Olek Mały wrote:
    > Niestety część klientów chyba już do nich nie wróci, ja już
    > na pewno nie będę miał tam rachunku, przez te trzy lata solidnie mnie
    > do tego przekonali. Ale generalnie to fajnie, że takie coś
    > wprowadzają, większy wybór to lepiej dla nas klientów.

    Ja np.wrocilem do Citi po kilku latach nieobecnosci.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-04-16 09:46:50
    Od: Olek Mały <o...@t...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > za prnews.pl
    >

    > Citibank Handlowy oferuje najwyżej oprocentowane Konto Oszczędnościowe.
    > Od 16 kwietnia do 2 lipca oprocentowanie nowych środków na Koncie
    > Oszczędnościowym będzie wynosiło 4,5%.

    "Głupota ludzka nie zna granic". Oczywiście chwale za ten manewr Citi,
    bo jest to bardzo dobra rzecz, ale kilka lat temu gdy przejęli
    Handlobank, to całkiem podobne rzeczy (vide Skarbonka, i wiele innych)
    polikwidowali.
    Miałem wtedy tam konto i pytałem czy wprowadzą coś własnego, oczywiście
    odpowiedzi były że nie widzą takiej potrzeby, ich produkty (w
    szczególności fundusze są lepsze i takie kont nie jest potrzebne - ble
    ble ble - marketingowy bełkot).
    Po trzech latach się więc stamtąd wyniosłem. A teraz widzę, że Citi-emu
    za dużo ludzików uciekło i zaczyna wracać do starych sprawdzonych sposobów.