  • 51. Data: 2009-06-10 19:44:11
    Temat: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 19:13:04 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    e_thread/thread/
    c0328d820f6e09e/757a3d02503fea3?q=#0757a3d02503fea3

    > Faktycznie dziwne, zobaczę jak to w rzeczywistości będzie działać...

    Nie potwierdzam.
    Nb. Animce zawsze się zdarzają dziwne sprawy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 52. Data: 2009-06-10 20:04:15
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:pan.2009.06.10.19.44.11@rudak.org> Olgierd wrote:

    > c0328d820f6e09e/757a3d02503fea3?q=#0757a3d02503fea3

    > Nie potwierdzam.

    O, fajnie :)

    > Nb. Animce zawsze się zdarzają dziwne sprawy ;-)

    :))

    --
    "Mafia zostaje zastrzelona przez człowieka z tortu urodzinowego" -
    wikipedia.pl

  • 53. Data: 2009-06-10 20:15:48
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:slrnh301e0.nvh.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki wrote:

    > Przeczytałem warunki karty "prestiżowej" - i brzmią na tyle miło, że
    > w połączeniu z jej bezchipowością uznałem za wystarczająco kuszące ;)

    Ale w takim razie zostaje jeszcze ewentualna papierkologia. Ja miałam
    papierek etatowy, więc było bez problemu, we wtorek złożyłam wniosek (i
    papierek), w piątek odebrałam kartę.
    Natomiast nie wiem jak z DG. Na stronie napisali tylko o 'wykazywaniu
    miesięcznych dochodów', formy nie podali.

    BTW - jak poszłam złożyć wniosek, to klient przede mną akurat reklamował
    kartę którą mu przysłali pocztą - błędne nazwisko na karcie. Świetna
    'reklama'.

    I szczerze mówiąc, po lekturze polbankowych wątkow nawet mnie to nie bardzo
    zdziwiło, prawie się uśmiałam, klientowi natomiast do śmiechu nie było, bo
    zdaje się potrzebował kartę 'na już' ;->

  • 54. Data: 2009-06-10 20:35:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 22:15:48 +0200, Imka napisał(a):

    > Ale w takim razie zostaje jeszcze ewentualna papierkologia. Ja miałam
    > papierek etatowy, więc było bez problemu, we wtorek złożyłam wniosek (i
    > papierek), w piątek odebrałam kartę.

    Prestiżową robią w centrali. Radzę się przygotować na 2 tygodnie czekania
    na przesyłkę pocztową albo wybrać zwykłą.

    --
    Kojer

  • 55. Data: 2009-06-10 20:41:10
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:1g3tqirh1nhl3$.dlg@kojer.kojer> Robert Kois wrote:

    > Prestiżową robią w centrali. Radzę się przygotować na 2 tygodnie czekania
    > na przesyłkę pocztową albo wybrać zwykłą.

    Faktycznie, ja brałam tę zwykłą, trzy dni to czekałam na decyzję, a karta
    potem była od ręki.

  • 56. Data: 2009-06-10 21:11:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 22:35:42 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Prestiżową robią w centrali. Radzę się przygotować na 2 tygodnie
    > czekania na przesyłkę pocztową albo wybrać zwykłą.

    Jeszcze fajniej kartę w Polbanku załatwia się przez telefon. 5 minut
    rozmowy, zbierają dane, za godzinę oddzwaniają z decyzją.
    Mi zaproponowali taki limit, że aż nogi się ugięły, wziąłem 4-krotnie
    niższy niż propozycja, a i tak za dużo.

    Za 3-4 dni w wyznaczone miejsce przychodzi kurier po papiery. Za kolejne
    2 tygodnie przychodzi karta.

  • 57. Data: 2009-06-10 22:03:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Olgierd pisze:

    > c0328d820f6e09e/757a3d02503fea3?q=#0757a3d02503fea3
    >
    > Nie potwierdzam.
    > Nb. Animce zawsze się zdarzają dziwne sprawy ;-)

    Czego się mnie czepiasz? Wypileś za dużo czy co?
    Czy ja w tym wątku coś napisałam, czy ci się przyśniło?

    --
    animka

  • 58. Data: 2009-06-11 07:32:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 00:03:27 +0200, Animka napisał(a):

    > Czego się mnie czepiasz? Wypileś za dużo czy co? Czy ja w tym wątku coś
    > napisałam, czy ci się przyśniło?

    Nic nie piłem, Animko. W ogóle ostatnio bardzo mało piję.
    Po prostu mówię, że często miewasz przygody niespotykane przez inne
    osoby. Tak przynajmniej sądzę biorąc pod uwagę Twe posty, które -- nie
    będę ukrywał -- czytam z przyjemnością.

  • 59. Data: 2009-06-11 08:07:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

> [...]
    > Natomiast nie wiem jak z DG. Na stronie napisali tylko o 'wykazywaniu
    > miesięcznych dochodów', formy nie podali.

    Mi zapowiedzieli, że chcą zobaczyć kopię PITa za zeszły rok i dowód wpłaty
    do US - nigdzie nie będę musiał z tym chodzić, tylko po prostu podam
    kurierowi razem z umową. Citi po pierwsze przy takim dochodzie chce dać 4x
    mniejszy limit (z którym mi ciasno), po drugie chcą zaświadczeń z US po
    które nie zamierzam się fatygować :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 60. Data: 2009-06-11 08:11:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > Prestiżową robią w centrali. Radzę się przygotować na 2 tygodnie czekania
    > na przesyłkę pocztową albo wybrać zwykłą.

    W prestiżowej jest miły pakiet ubezpieczeń - głównie to mnie skusiło, przy
    identycznych kosztach jak w komfortowej.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944