  • 1. Data: 2009-06-06 23:13:27
    Temat: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Podstawowe wymagania: wiek - minimum 21 lat dochód netto -
    minimum 850 zł zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce,
    dla firm działalność gospodarcza prowadzona min. 2 lata

    Ściągnięte ze strony banku. Cymesik to te wymagania dla działalności
    gospodarczej. Czyli prędzej dostanie kartę sprzątaczka (nie ubliżajac
    tej ostatniej) niż nieźle zarabiający prawnik lub lekarz, praktykujący
    krócej niż dwa lata.

    Idioci.

  • 2. Data: 2009-06-06 23:56:24
    Temat: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 6 Cze, 19:13, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Czyli prędzej dostanie kartę sprzątaczka (nie ubliżajac
    > tej ostatniej) niż nieźle zarabiający prawnik lub lekarz, praktykujący
    > krócej niż dwa lata.
    >
    > Idioci.

    Panie Mecenasie, prosze sie nie unosic! :)

    Rzeczywiscie ciekawe. A niech zgadne, nauczycielka albo kolejarz sa
    jeszcze wyzej w hierarchii wiarygodnych kredytobiorcow?

  • 3. Data: 2009-06-07 02:31:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 01:56, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Rzeczywiscie ciekawe. A niech zgadne, nauczycielka albo kolejarz sa
    > jeszcze wyzej w hierarchii wiarygodnych kredytobiorcow?

    Dla nauczycielek i lekarzy (etatowych) wiele lat temu były jakieś
    preferencje, ostatnio o tym cicho. Citi i jego polityka wydawania
    kart, a także jej aspekt limitowy to dla mnie nieodgadniona
    tajemnica...

  • 4. Data: 2009-06-07 06:56:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

[...]

    Bzdury piszesz, przeciez na stronie musza byc najbardziej restrykcyjne
    kryteria... zeby tysiace prowadzocych DG jako kurier, glazurnik, murarz, nie
    bylo zawiedzionych jak ich wniosek zostanie odrzucony. O ile dobrze pamietam
    z opowiesci znajomych twz. 'wolne zawody' dostaja w Citi karte na podstawie
    dokumentu uprawniajacego do wykonywania zawodu.
    Idiotami sa ci, ktorzy uwazaja, ze banki w obecnej sytuacji powinny rozdawac
    pieniadze na prawo i lewo...

    MK

  • 5. Data: 2009-06-07 07:13:04
    Od: "RK" <n...@o...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

    ******
    Ale o co chodzi? Czy nieźle zarabiający prawnik lub lekarz mają dochód netto
    mniejszy niż 850 zł?

  • 6. Data: 2009-06-07 08:01:10
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 7, 1:13 am, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > gospodarczej. Czyli prędzej dostanie kartę sprzątaczka (nie ubliżajac
    > tej ostatniej) niż nieźle zarabiający prawnik lub lekarz, praktykujący

    A gdzieś jest radykalnie inaczej w odniesieniu do DG? Rozglądałem się
    jakiś czas temu, ale wszędzie tonę papieru sobie życzą a ja nie jestem
    aż tak zdesperowany, by im ją dostarczyć. Chyba jednak przeproszę się
    z mBankiem i wezmę na podstawie historii konta a potem przeniosę. Może
    będzie prościej...
    Muszę przyznać, że zakładając DG ponad rok temu, do głowy mi nie
    przychodziło, że mogę mieć takie problemy z KK.

  • 7. Data: 2009-06-07 08:04:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-06, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > gospodarczej. Czyli prędzej dostanie kartę sprzątaczka (nie ubliżajac
    > tej ostatniej) niż nieźle zarabiający prawnik lub lekarz, praktykujący

    Ja bym powiedział, że norma. No może okres dwuletni to faktycznie jakaś
    przesada. W GEMoney Banku jak masz DG to kartę dostaniesz po 9 miesiącach.
    W innych bankach to jest od 6 miesięcu do 12 miesięcy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-06-07 08:34:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > gospodarczej. Czyli prędzej dostanie kartę sprzątaczka (nie ubliżajac
    > tej ostatniej) niż nieźle zarabiający prawnik lub lekarz, praktykujący

    Tak właśnie jest.

    Nie tak dawno temu ktoś mi tłumaczył tutaj, że to jest oczywista racja,
    bo nauczyciel czy policjant to są super wiarygodne zawody i im się
    należy ogromny kredyt zaufania, bo tak. To, iż zarabia się tam marnie,
    możliwości przekwalifikowania się za bardzo nie ma to już nic nie
    znaczy. Państwowy etat za 1,5k PLN uber alles.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-06-07 08:36:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Bzdury piszesz, przeciez na stronie musza byc najbardziej restrykcyjne
    > kryteria... zeby tysiace prowadzocych DG jako kurier, glazurnik, murarz,
    > nie bylo zawiedzionych jak ich wniosek zostanie odrzucony.

    Glazurnik i murarz to raczej zarabiają KONKRETNE pieniądze :)

    > Idiotami sa ci, ktorzy uwazaja, ze banki w obecnej sytuacji powinny
    > rozdawac pieniadze na prawo i lewo...

    A to coś się zmieniło poza wykresami i wirtualnymi słupkami ?

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-06-07 08:45:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h0fu7d$952$1@news.onet.pl...

    > Glazurnik i murarz to raczej zarabiają KONKRETNE pieniądze :)

    Raz zarabiaja, a raz nie.

    > A to coś się zmieniło poza wykresami i wirtualnymi słupkami ?

    Brak splaty kredytow to nie jest wirtualny. Moze sam zacznij udzielac
    pozyczek to sie przekonasz :).

    MK