  • 1. Data: 2009-06-06 17:56:10
    Temat: Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl>

    Eurobank ograniczyl obsluge kasowa w placowce w Galerii Krakowskiej.

    Obecnie dostepna jest od poniedzialku do piatku. W weekendy oddzial jest
    czynny ale bez kasy :(

    Oczywiste ze tna koszty - mniej o jedna osobe.

    Dla mnie to poważna utrata funkcjonalności - dostęp do pobliskiej
    placówki z kasą w weekendy był tym co mnie zachęciło do Eurobanku.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 2. Data: 2009-06-06 17:59:22
    Temat: Re: Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
    Od: BK <b...@g...com>

    On 6 Cze, 19:56, Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Dla mnie to poważna utrata funkcjonalności - dostęp do pobliskiej
    > placówki z kasą w weekendy był tym co mnie zachęciło do Eurobanku.

    Nie tylko mniej o jedna osobe ale odpada obsluga gotowki [ktora
    zapewne jest robiona przez firme zewnetrzna:P]. :)

  • 3. Data: 2009-06-06 18:40:04
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Grzegorz Szczepanik wrote:
    > Eurobank ograniczyl obsluge kasowa w placowce w Galerii Krakowskiej.

    zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych

  • 4. Data: 2009-06-06 20:58:15
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych

    tez to niestety zauwazylem... :(

  • 5. Data: 2009-06-06 21:51:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bogdan B." h0edo4$kuk$...@n...news.neostrada.pl

    > zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych

    W Białymstoku też tną koszty. Ciekawe, jak długo będziemy czekali
    na wycięcie wszelkich kosztów utrzymania Eurobanku... ;) No...
    I ciekawe, czy w ślad za Eurobankiem pójdą inne banki w Polsce... ;)

    Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-06-06 22:01:15
    Od: "Hektor" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Szczepanik" <g...@w...pl> napisał

> [...]
    >
    > Dla mnie to poważna utrata funkcjonalności - dostęp do pobliskiej placówki
    > z kasą w weekendy był tym co mnie zachęciło do Eurobanku.

    A czy bankomaty także poległy w związku z "ograniczeniem obsługi kasowej"?
    No chyba, że chodzi Tobie o wpłaty?

    Zbigniew Kordan

  • 7. Data: 2009-06-06 22:22:45
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Hektor napisał:
    > Użytkownik "Grzegorz Szczepanik" <g...@w...pl> napisał

    > A czy bankomaty także poległy w związku z "ograniczeniem obsługi
    > kasowej"? No chyba, że chodzi Tobie o wpłaty?

    Może wątkotwórca oszczędza na opłacie za kartę i jej nie ma ;-)?

    Przemek

  • 8. Data: 2009-06-07 00:08:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Przemysław Kowalik pisze:

    > Może wątkotwórca oszczędza na opłacie za kartę i jej nie ma ;-)?

    Wystarczy, ze chce wplacac a nie lubi czy nie moze (bilon) korzystac z
    wplatomatow.

  • 9. Data: 2009-06-07 07:49:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:h0eocg$nf9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > na wycięcie wszelkich kosztów utrzymania Eurobanku... ;) No...
    > I ciekawe, czy w ślad za Eurobankiem pójdą inne banki w Polsce... ;)

    BPH u mnie już poszedł. Mają jeden oddział w miejscowym REAL-u. To był
    jeden z argumentów, który spowodował, ze zostałem u nich po podziale z
    PEKAO SA. Duży parking, dostęp do banku przy okazji zakupów. Szkoda tylko,
    że w ramach cięcia kosztów zmniejszyli obsadę do trzech osób w oddziale i
    pozostawili obsługę w godzinach 9-17 kiedy ja pracuję. Załatwienie
    najprostszej sprawy (wymiana uszkodzonej karty) trwało półtorej godziny, bo
    jedna osoba obsługuje kolejkę. Druga przez cały ten czas uczestniczyła w
    telekonferencji, a trzecia, to kasjerka. Jakbym chciał godzinami siedzieć w
    banku, to bym poszukał pracy w tym sektorze.

    Napisałem maila w tej sprawie do centrali banku, to mi odpisali, że moje
    uwagi przekazali do oddziału. Genialne! Od teraz pracownicy się tam klonują
    i dzięki temu wielokrotnie zwiększyła się prędkość obsługi. W każdym razie
    chyba klonowanie się nie powiodło, bo godziny pracy te same. A że pracuję w
    tych godzinach, to nie miałem okazji zobaczyć osobiście, na czym w praktyce
    zmiany polegają.

    > Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;)

    Moim zdaniem banków jest za dużo na polski rynek i faktycznie co niektóre
    paść muszą, albo się połączą.

  • 10. Data: 2009-06-07 08:03:40
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Przemysław Kowalik pisze:

    > Może wątkotwórca oszczędza na opłacie za kartę i jej nie ma ;-)?
    >
    > Przemek

    Nie posiadanie karty do konta w Eurobanku to niekoniecznie oszczęność.
    Czasem może to być bezpieczeństwo depozytów.
    Faktem jest, że jednak jedna dobra funkcjonalność Eurobanku "poszła" ...

    Pozdr.