  • Data: 2007-09-19 07:22:31
    Temat: Re: Wymiana gotowki GBP na zlotowki
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 07:48, j...@p...fm wrote:
    > Witam.
    > Mam pytanie do osob obeznanych w temacie bankow i kantorow.
    > Jak najlepiej wymienic funty brytyjskie GBP na zlotowki PLN, aby
    > otrzymac kurs kupna funtow zblizony do kursu NBP. Czy przy kwocie ok.
    > 10000 fontow jestem skazany na kantory i negocjacje w okolicach 5-6
    > gr. ponizej kursu NBP ? Czy da sie zrobic cos lepiej? Serdecznie
    > pozdrawiam. J.

    zobacz konta walutowe w bzwbk, chyba BPH rowniez - pewno inne tez sie
    znajda.

    W bzwbk np. mozasz otworzyc darmowe konto internetowe a potem konto w
    GBP - i przelewac pieniadze na konto zlotowkowe jednoczesnie
    przewalutowiajac - nie wiem jak z kursami.

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11077
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/25602